Så hurtigt kommer man galt afsted - gaver!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
0 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg ved der har været lignende indlæg oppe før, og nogle af de TS'ere har fået et par hak i næsen - og nu blev det så min tur..

Jeg har skrevet en alen-lang ønskeseddel for min datter på to.. Der er ønsker i alle prisklasser og afskygninger, så der er rigeligt at vælge i mellem.. På den her ønskeseddel står der så 'et legekøkken i træ'..

Sedlen er temmelig specifik, da mine svigerforældre ellers har en tendens til købe det værste, grimmeste og giftigste plastic-ral..

Så på ønskesedlen til dem, var køkken pillet ud.. Skulle ikke 'risikere' at de købte et grimt køkken til min datter - så ville vi hellere selv købe et til hende efter jul..

Vi besøger så mine forældre i sidste weekend, og snakken falder selvfølgelig på jul og ønsker.. Jeg får så på en eller måde sagt, at jeg bare ikke vil have sådan et køkken, som svigerforældrene kunne komme til at købe.. Der bliver MEGET stille ved bordet..

Det viser sig så, at min llillesøster har købt sådan et køkken..

Og hun blev ked..!!

Så nu vil hun bytte det, og jeg fremstår som én der ikke gider andres gaver..

Men jeg er virkelig glad for, at de vil give min datter gaver, og aldrig har jeg byttet en gave fra dem før..

Er bare så flov, og led ved situationen..

Min søster havde jo købt det i bedste mening, og brugt en del penge på det.. Hun har ikke mange, at gøre med, så det var virkelig en stor gave..

ØV, altså.. Ville jo ikke træde nogen over tæerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.