Arg!! suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Vingummien

Ja så var jeg ved læge i dag.

Fik vaccination da jeg jo har det med mine lunger og astma.

Og så skulle jeg have målt mit blodtryk, da det for noget tid siden var for højt, det er så stadig for højt og skal tjekkes igen til februar. Og er det ikke faldet så skal jeg nok have en pille til det.

MEN det vil sige at jeg ikke så godt må tage p-piller og det syntes jeg ikke lige om, for det er faktisk det eneste jeg vil bruge af de muligheder der er.

Hun begyndte allerede idag, men vi blev enige om at se her om 3 måneders tid.

Hun sagde atjeg var godt på vej med min vægt, så hvis det forsatte sådan, så kunne det være at det ville være nok til at det faldt igen.

Den 24 mener jeg det var der skal Emil ned og måles og se om han er vokset, det e rjeg meget spændt på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

oo

ævæv med det blodtryk men ku p-plastre ikke være en mulighed? jeg har ikke prøvet dem selv, men har en veninde der har brugt dem siden hun blev mor for to et halvt år siden og hun er tilfreds...ja, hun er i hvert fald ikke blevet gravid siden

Anmeld

9. november 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

ævæv med det blodtryk men ku p-plastre ikke være en mulighed? jeg har ikke prøvet dem selv, men har en veninde der har brugt dem siden hun blev mor for to et halvt år siden og hun er tilfreds...ja, hun er i hvert fald ikke blevet gravid siden

Jov, men tror du ikke det giver det samme som hvis det var en p-pille?

Det er fordi at en p-pille kan øge risikoen for en blodprop og det kan forhøjet blodtryk også, så de 2 ting sammen er ikke en god ting

Anmeld

9. november 2010

oo

Tulipan skriver:

Jov, men tror du ikke det giver det samme som hvis det var en p-pille?

Det er fordi at en p-pille kan øge risikoen for en blodprop og det kan forhøjet blodtryk også, så de 2 ting sammen er ikke en god ting

nåååårh jo, selvfølgelig  hvor er jeg dum!

hmm...ja, hvad er der ellers på markedet, jeg ville skismer heller ikke have lyst til spiral og den slags

Anmeld

9. november 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

nåååårh jo, selvfølgelig  hvor er jeg dum!

hmm...ja, hvad er der ellers på markedet, jeg ville skismer heller ikke have lyst til spiral og den slags

Tror ikke der er andre muligheder. Kan bare ikke have tanken om en spiral. Skal have sat sådan noget kunstig op. Plus at hvis kæresten kan mærke den når man hygger... Ikke fedt

Anmeld

9. november 2010

oo

Tulipan skriver:

Tror ikke der er andre muligheder. Kan bare ikke have tanken om en spiral. Skal have sat sådan noget kunstig op. Plus at hvis kæresten kan mærke den når man hygger... Ikke fedt

yuck!! nej! den er jeg heller ikke vild med og kondom er bare såe...ja, det virker jo fint nok og alting, men man føler sig da en anelse hensat til "ungdommen"

Anmeld

9. november 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

yuck!! nej! den er jeg heller ikke vild med og kondom er bare såe...ja, det virker jo fint nok og alting, men man føler sig da en anelse hensat til "ungdommen"

Hehe ja, og ja det vil aldrig være det samme som den ægte hud vare

Anmeld

9. november 2010

TbCp

Altså nu er jo jo FRU HØJT BLODTRYK

Jeg får også medicin imod det, til at starte med måtte jeg ikke tage p-piller, men min nye læge (som var en gammel en i faget) sagde så senere at jeg godt kunne få nogle... så jeg får p-piller samtidig med al den hulens medicin.

Men håber for dig at det når at falde af sig selv, for der er ikke meget sjovt ved at proppe sin krop med al den medicin!

Anmeld

9. november 2010

S-anne

Der findes et lille "prævensionsapparat" som hedder en persona. Den har 94% sikkerhed, altså ikke lige så godt som hverken P-piller eller spiral. Men du slipper for hormoner og metal.

Apparatet fastlægger sikre og usikre dage ud fra hvornår man har ægløsning - og ægløsning fastlægges ved at man tisser på en strip.

Kig her  http://www.persona.info/dk/what_is.php

Det er i hvert fald en mulighed...

Anmeld

9. november 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Altså nu er jo jo FRU HØJT BLODTRYK

Jeg får også medicin imod det, til at starte med måtte jeg ikke tage p-piller, men min nye læge (som var en gammel en i faget) sagde så senere at jeg godt kunne få nogle... så jeg får p-piller samtidig med al den hulens medicin.

Men håber for dig at det når at falde af sig selv, for der er ikke meget sjovt ved at proppe sin krop med al den medicin!

Tror bare desværre læger ser forskelligt på det.

Nej hader eftehånden medicin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.