Forslag til juleønsker til de helt små!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.001 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Josesmor

Ja hvad skal man ønske sig til de små?? Vores datter er fra d. 22 oktober. Hvad er godt at ønske sig nu som vi kan få glæde af det næste års tid??

Vi har pt skrevet

Aktivitetstæppe, legetøj +6mdr, tremmeseng, sengerand og himmel...

Hvad ønsker i andre til jeres små???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Loa

Følger lige med, da min Isabella er 5 1/2 måned den 24/12, og indtil videre ønsker hun/vi os kun sengetøj til hende....... Wauw hvor spændende

Anmeld

9. november 2010

NoName

Vi køber en Bellino aktivitetssvamp til hende i julegave...

ellers ønsker vi os HC Andersens eventyr, duplo klodser, en build a bear kanin... og tøj i str 68 og op efter

vi har ikke så mange ønsker til hende...

Anmeld

10. november 2010

Bom

Hej søde...

Hva med et spejl???

Og så har jeg en ting mere, men den får i når vi titter ned på besøg...   Men jeg er desværre lidt snottet lige nu, så skal lige af med det her host-snot så kommer vi..

Håber i har det godt..

Anmeld

10. november 2010

Anne85

junior dyne, toddler bestik, service, fexi bath badekar - tja, det var vist det

Anmeld

10. november 2010

Tanja84

Tillader mig også lige at følge lidt med her, da jeg selv sidder I samme situation.

Emma er 4 1/2 mdr. til jul, og synes det er såååå svært at finde på nogen gode ønsker.

Havde en masse ønsker til hendes barnedåb, hvor hun jo fik SÅÅÅÅÅ mange gode gaver, og har pogså allerede nu en del ønsker til når hun bliver + 1 år, men synes denne tid her i mellem er svær.

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Sama skriver:

Ja hvad skal man ønske sig til de små?? Vores datter er fra d. 22 oktober. Hvad er godt at ønske sig nu som vi kan få glæde af det næste års tid??

Vi har pt skrevet

Aktivitetstæppe, legetøj +6mdr, tremmeseng, sengerand og himmel...

Hvad ønsker i andre til jeres små???

Tøj, sportstaste, juniorsækkestol

Anmeld

10. november 2010

Hvem?

Følger li med her - min dreng blir 1 år til Januar og syntes det er så svært - han har jo arvet alt.....

Anmeld

10. november 2010

GUSO

Hej.. Min pige er næsten 9 mdr til jul og vi ønsker os legedyr fra bobles, legetøj i træ +9 mdr, en xylofon og pegebøger.. Ja det er ikke helt nemt, men mon det nogensinde bliver det?? Knus fra Camilla

Anmeld

10. november 2010

Anne85

Tanja84 skriver:

Tillader mig også lige at følge lidt med her, da jeg selv sidder I samme situation.

Emma er 4 1/2 mdr. til jul, og synes det er såååå svært at finde på nogen gode ønsker.

Havde en masse ønsker til hendes barnedåb, hvor hun jo fik SÅÅÅÅÅ mange gode gaver, og har pogså allerede nu en del ønsker til når hun bliver + 1 år, men synes denne tid her i mellem er svær.

Jeg synes sagtens man kan ønske sig noget som de måske først får glæde af senere... Vi har jo alt i baby legetøj osv - så i dåbsgave fik hun fx en dukkevogn - det er jo ik liiiige nu den er aktuel, men så pynter den indtil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.