Søger bekræftelse og spænding hos andre. Hva gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.604 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg elsker min kæreste og vil ik undvære ham. Men har tendens til at søge opmærksomhed og bekræftelse hos andre.
Det må jo være fordi kæresten ik gir nok men det er jo fanme ik godt. Jeg ka mærke at når jeg så får opmærksomheden fra andre så får jeg en spænding og følelse i maven. Noget rart og noget jeg savner. Men samtidig får jeg dårlig samvittighed. Har sagt til kæresten at jeg ik syns han gir hvad jeg har behov for men han ka ik lave om på sig selv. :-(

Er der andre der har prøvet at være i samme situation og har råd jeg kan bruge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

bette

hvad er det helt præcis du savner og hvad ønsker du af din mand? 

Anmeld

9. november 2010

Faith

Går du i seng med andre end din kæreste? Eller er det ikke på den måde du søger bekræftelse?

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

smillaluna skriver:

Går du i seng med andre end din kæreste? Eller er det ikke på den måde du søger bekræftelse?

Nej det ku jeg aldrig drømme om. Søde ord, opmærksomhed

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

hvad er det helt præcis du savner og hvad ønsker du af din mand? 

Søde ord. Opmærksomhed. Osv

Anmeld

9. november 2010

Faith

Anonym skriver:

Nej det ku jeg aldrig drømme om. Søde ord, opmærksomhed

Åh det var godt synes jeg. Har du prøvet at fortælle din mand hvad du har brug for fra ham?

Anmeld

9. november 2010

Faith

smillaluna skriver:

Åh det var godt synes jeg. Har du prøvet at fortælle din mand hvad du har brug for fra ham?

Undskyld kan læse at det har du prøvet. Har i overvejet parterapi?

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

smillaluna skriver:

Undskyld kan læse at det har du prøvet. Har i overvejet parterapi?

Nej det har vi ik. Vil gerne ku klare mit problem selv

Anmeld

10. november 2010

Shoppingmor

PAS PÅ!!! Er mit råd til dig.

Det starter i det små og det virker uskyldigt; et smil her og et knus der, en flirt pakket ind i søde ord, og du tager med kyshånd imod den opmærksomhed og bekræftigelse du savner fra din kæreste...

MEN lige pludseligt udvikler det sig; fyren har for længst luret at der måske er lidt at komme efter, hvis han går stille frem, og hele tiden kan forsvare sine handlinger og sine ord, fordi I forstår jo hinanden ÅHH så godt...

OG så går det galt - en eftermiddagsaftale bliver til en middagsaftale, og efter et par flasker vin, en masse hygge-cigaretter (selvom du måske kun er fest-ryger), stemningsmusik gerne spillet akustisk af fyren, lidt flere komplimenter, som du suger til dig...og UPS så kommer du til at såre din kæreste, selvom du havde svoret at det ikke ville ske...

Jeg har desværre selv været der, så jeg ved hvordan det går - dog nåede jeg at stoppe det, før det havde været helt utilgiveligt for min kæreste, men vores forhold hang i en ultratynd tråd efter det, og først efter en længere tænkepause, kunne vi begge lægge det bag os...Det er idag over 3 år siden, men der er ikke noget jeg fortryder så bittert som at have såret min kæreste bare fordi jeg selv var for umoden til at melde åbent ud hvad jeg havde brug for...

Kram til dig for jeg tror at du har brug for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.