PAS PÅ!!! Er mit råd til dig.
Det starter i det små og det virker uskyldigt; et smil her og et knus der, en flirt pakket ind i søde ord, og du tager med kyshånd imod den opmærksomhed og bekræftigelse du savner fra din kæreste...
MEN lige pludseligt udvikler det sig; fyren har for længst luret at der måske er lidt at komme efter, hvis han går stille frem, og hele tiden kan forsvare sine handlinger og sine ord, fordi I forstår jo hinanden ÅHH så godt...
OG så går det galt - en eftermiddagsaftale bliver til en middagsaftale, og efter et par flasker vin, en masse hygge-cigaretter (selvom du måske kun er fest-ryger), stemningsmusik gerne spillet akustisk af fyren, lidt flere komplimenter, som du suger til dig...og UPS så kommer du til at såre din kæreste, selvom du havde svoret at det ikke ville ske...
Jeg har desværre selv været der, så jeg ved hvordan det går - dog nåede jeg at stoppe det, før det havde været helt utilgiveligt for min kæreste, men vores forhold hang i en ultratynd tråd efter det, og først efter en længere tænkepause, kunne vi begge lægge det bag os...Det er idag over 3 år siden, men der er ikke noget jeg fortryder så bittert som at have såret min kæreste bare fordi jeg selv var for umoden til at melde åbent ud hvad jeg havde brug for...
Kram til dig for jeg tror at du har brug for det
Anmeld