Hvad tænker jeg på ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. august 2008

Pia.

AV AV AV Min numse ;)

Jeg har i noget tid gået med min genbo (kollega) 5 kilometer nogle gange om ugen... men i går satte jeg mig for at nu ville jeg cykle...:P

Det gik super fint og inden jeg havde set mig om var jeg godt 6 kilometer der ud af.... MEEEEN, man skal jo også hjem igen og så blev det pludselig til 12 kilometer... mine ben og resten af min krop havde det super da jeg kom hjem, men min numse - AV, og det er meget være i dag...

Bare lidt ynk fra hende der vil ud og have en gammel bedstemors saddel til min cykel så jeg kan side godt og slippe for mere ondt i numsen ;)

Og så skulle jeg nok havde taget en lidt kortere tur når man tænker på det er første gang, men vejret var så skønt og vinden med mig...

Knus Pia (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2008

miver

Hi hi Kender det alt for godt ;)

Jeg skal starte op på boksetræning idag (så jeg kommer nok osse til at ømme mig de næste par dage ) Men det er jo rart at få bekræftet man har flere muller ind man tror (smiler)
(H) mie

Anmeld

13. august 2008

MorCamilla

Hæ Hæ... :D Sådan havde jeg det også da jeg første gang for ca 3 uger siden havde været ude og træne.. Synes at jeg havde strukket alle mine muskler ud, men dagen efter kunne jeg knap nok gå... 8D
Men hvor har man det altså bare godt med sig selv bag efter... :) ;)

Anmeld

13. august 2008

Pia.

MorCamilla skriver:

Hæ Hæ... :D Sådan havde jeg det også da jeg første gang for ca 3 uger siden havde været ude og træne.. Synes at jeg havde strukket alle mine muskler ud, men dagen efter kunne jeg knap nok gå... 8D
Men hvor har man det altså bare godt med sig selv bag efter... :) ;)

Ja det har du ret i... man er så glad når man har gjort lidt... I aften skal jeg mødes med et par veninder og kommer derfor ikke ud og gå eller cykle, men i morgen har jeg igen en aftale med en kollega om vi skal gå de 5 kilometer....

Knus og god dag til alle...

PIA (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.