"og det si'r Boom Boom...."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. november 2010

otlitrom

Det lille hjerte banker på fuld drøn, inde i min mave. Den lille tot er fin i størrelsen, og er en dag ældre end jeg først havde troet. Så jeg er 7+5 idag, men lægen sagde jeg også kunne være op til 8+0, efter størrelsen på den lille. Så termin er sat til 23.06.11

Det var en dejlig oplevelse at se det lille liv. Vi blev helt stille, og stirrede begge bare på skærmen... Tænk, at jeg har to bankende hjerter nu - mit eget, og baby's Det er FANTASTISK!

Vi er nu "sluppet" fri fra behandlingsstedet, og jeg skal ringe til egen læge, så jeg kan få vandrejournal, scanninger, fødested, jm-aftaler og aaaalt det der i orden. Det er SÅ vildt! Og vi er MEGET glade!

Vi fik et billede med af den lille. Det er ikke af så god kvalitet, men for os er det lige meget. Det er det første billede til familie-albummet

Jeg har fejret det med at købe lidt baby-tøj i H&M, selvom den kommende bjørnefar synes det er aaaalt for tideligt. I con't care!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

TbCp

FEDT!!!!!!

Og så følges du jo i terminsgruppe med min veninde herinde kan jeg se

Tillykke igen

Anmeld

9. november 2010

otlitrom

TbCp skriver:

FEDT!!!!!!

Og så følges du jo i terminsgruppe med min veninde herinde kan jeg se

Tillykke igen

Ja, Jeg er lige i hælene på hende Hun er en uge længere henne, ikke?

Tak!! Det er stadig ikke til at forstå!

Anmeld

9. november 2010

Jules

Eeeeej hvor er det bare dejligt at læse søde!!!!

En sommerbaby

Jeg kunne heller ikke dy mig og vente med at købe tøj ;)

Anmeld

9. november 2010

otlitrom

Jules skriver:

Eeeeej hvor er det bare dejligt at læse søde!!!!

En sommerbaby

Jeg kunne heller ikke dy mig og vente med at købe tøj

Ja, det er i sandhed en sommerbaby. Lige til midsommer, med bål og det hele Jeg har købt for 300 kr i H&M, men kunne have brugt meget mere... Vi vil ikke vide hvilket køn det bliver, så farmand synes det er noget pjat jeg vil købe noget nu.. Men der er noget (godt nok ikke meget) der kan gå til begge køn! Og det har jeg købt. Hihi!

Anmeld

9. november 2010

TbCp

kitty skriver:

Ja, Jeg er lige i hælene på hende Hun er en uge længere henne, ikke?

Tak!! Det er stadig ikke til at forstå!

Jo mener det er d. 15. hun har termin

Det er så dejligt med de scanninger, så man kan se at der rent faktisk ER noget derinde, når man endnu ingenting kan mærke

Anmeld

9. november 2010

Jules

kitty skriver:

Ja, det er i sandhed en sommerbaby. Lige til midsommer, med bål og det hele Jeg har købt for 300 kr i H&M, men kunne have brugt meget mere... Vi vil ikke vide hvilket køn det bliver, så farmand synes det er noget pjat jeg vil købe noget nu.. Men der er noget (godt nok ikke meget) der kan gå til begge køn! Og det har jeg købt. Hihi!

Jeg fik os købt neutralt... Men det sendte jeg videre til Tjuhl ... Da jeg fandt ud af jeg skulle have en pige... Vidste bare hun aldrig ville komme i det der ikke var tøset nok ;)

Så bliver det spændende at se til juni om i får en prins eller prinsesse :) Jeg venter spændt allerede :) Smiler

Anmeld

9. november 2010

Vingummien

Wuuuhuuu og juni er jo bare en fantastisk måned at have fødselsdag i

Anmeld

9. november 2010

ooo

Tillykke med en veloverstået skanning

Og så har du jo termin på min fødselsdag, se det er jo endnu et tegn på at alt kommer til at gå som det skal.

P.S. Kan godt forstå at du ikke kunne vente med at købe tøj til babyen, Niller og jeg købte en bamse og en sparkedragt da vi var i New York, og vi venter os ikke en gang endnu.

Anmeld

9. november 2010

sarahb

hvor er det bare helt igennem fantastisk..
Tillykke med jeres glimt af jeres lille ønske bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.