"og det si'r Boom Boom...."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. november 2010

otlitrom

Det lille hjerte banker på fuld drøn, inde i min mave. Den lille tot er fin i størrelsen, og er en dag ældre end jeg først havde troet. Så jeg er 7+5 idag, men lægen sagde jeg også kunne være op til 8+0, efter størrelsen på den lille. Så termin er sat til 23.06.11

Det var en dejlig oplevelse at se det lille liv. Vi blev helt stille, og stirrede begge bare på skærmen... Tænk, at jeg har to bankende hjerter nu - mit eget, og baby's Det er FANTASTISK!

Vi er nu "sluppet" fri fra behandlingsstedet, og jeg skal ringe til egen læge, så jeg kan få vandrejournal, scanninger, fødested, jm-aftaler og aaaalt det der i orden. Det er SÅ vildt! Og vi er MEGET glade!

Vi fik et billede med af den lille. Det er ikke af så god kvalitet, men for os er det lige meget. Det er det første billede til familie-albummet

Jeg har fejret det med at købe lidt baby-tøj i H&M, selvom den kommende bjørnefar synes det er aaaalt for tideligt. I con't care!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

TbCp

FEDT!!!!!!

Og så følges du jo i terminsgruppe med min veninde herinde kan jeg se

Tillykke igen

Anmeld

9. november 2010

otlitrom

TbCp skriver:

FEDT!!!!!!

Og så følges du jo i terminsgruppe med min veninde herinde kan jeg se

Tillykke igen

Ja, Jeg er lige i hælene på hende Hun er en uge længere henne, ikke?

Tak!! Det er stadig ikke til at forstå!

Anmeld

9. november 2010

Jules

Eeeeej hvor er det bare dejligt at læse søde!!!!

En sommerbaby

Jeg kunne heller ikke dy mig og vente med at købe tøj ;)

Anmeld

9. november 2010

otlitrom

Jules skriver:

Eeeeej hvor er det bare dejligt at læse søde!!!!

En sommerbaby

Jeg kunne heller ikke dy mig og vente med at købe tøj