Hej allesammen....
Sidder med en knude i maven (og forhåbentlig ikke andet), og er ved at give mig til at tude....
Jeg har været single i halvandet år, min sidste kæreste var min søns far....men fandt så for 4 mdr siden den skønneste kæreste...vi har det vildt godt sammen og er virkelig på bølgelængde og så er han bare en super "papfar". Og alt dette er nok så godt jo, nu er jeg bare en dag over min periode og har slet ikke den der fornemmelse af at den skal komme, og jeg har det så dårligt over det....jeg begynder på studie til sommer og jeg har bare slet ikke plads til en lille ny...ud over det så er der det problem at jeg bare havde svoret aldrig at skulle udsætte mig selv for en abort igen, da jeg allerede har fået en før og det var det værste jeg nogensinde har gjort....måtte gå hjemme i 4 mdr og havde det bare så dårligt psykisk........jeg frygter at jeg får det sådan igen.....

men en helt anden side af sagen er også at min kæreste er meget meget ung og har absolut intet ønske om et barn lige nu......Ååh ha...f*ck, og undskyld mit fransk...men aner ikke mit levende råd...
Anmeld