åh nej...hjælp:-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Benne-bob

Hej allesammen....
Sidder med en knude i maven (og forhåbentlig ikke andet), og er ved at give mig til at tude....
Jeg har været single i halvandet år, min sidste kæreste var min søns far....men fandt så for 4 mdr siden den skønneste kæreste...vi har det vildt godt sammen og er virkelig på bølgelængde og så er han bare en super "papfar". Og alt dette er nok så godt jo, nu er jeg bare en dag over min periode og har slet ikke den der fornemmelse af at den skal komme, og jeg har det så dårligt over det....jeg begynder på studie til sommer og jeg har bare slet ikke plads til en lille ny...ud over det så er der det problem at jeg bare havde svoret aldrig at skulle udsætte mig selv for en abort igen, da jeg allerede har fået en før og det var det værste jeg nogensinde har gjort....måtte gå hjemme i 4 mdr og havde det bare så dårligt psykisk........jeg frygter at jeg får det sådan igen..... men en helt anden side af sagen er også at min kæreste er meget meget ung og har absolut intet ønske om et barn lige nu......Ååh ha...f*ck, og undskyld mit fransk...men aner ikke mit levende råd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Laulund87

Hmm du må jo tage en test og så tage den derfra..

Anmeld

9. november 2010

Benne-bob

Laulund87 skriver:

Hmm du må jo tage en test og så tage den derfra..

Ja du har ret...tanken om en test giver mig endnu mere ondt i maven....men tager en imorgen

Anmeld

9. november 2010

Laulund87

Benne-bob skriver:

Ja du har ret...tanken om en test giver mig endnu mere ondt i maven....men tager en imorgen

Jeg kender det godt

Håber på en positiv test

Anmeld

9. november 2010

Laulund87

Laulund87 skriver:

Jeg kender det godt

Håber på en positiv test

Og jeg mente så negativ

Anmeld

9. november 2010

Benne-bob

Laulund87 skriver:

Og jeg mente så negativ

Tak, og Ja det gør jeg jo egentlig også.....jeg vil gerne ha flere børn...det passer bare rigtig dårligt ind Ligenu

Anmeld

9. november 2010

Laulund87

Benne-bob skriver:

Tak, og Ja det gør jeg jo egentlig også.....jeg vil gerne ha flere børn...det passer bare rigtig dårligt ind Ligenu

Ja hvis det passer dårligt..Men prøv at lade være med at tænke på det før du har testet, for det er forhåbentligt helt unødvendigt

Men det er selvfølgelig nemmere sagt end gjort

Anmeld

9. november 2010

Benne-bob

Laulund87 skriver:

Ja hvis det passer dårligt..Men prøv at lade være med at tænke på det før du har testet, for det er forhåbentligt helt unødvendigt

Hihi...ja det er jo lige det...forsøger virkelig at få mine tænker et andet sted hen....men det går ik for godt :-O

Anmeld

9. november 2010

Benne-bob

Laulund87 skriver:

Hihi...ja det er jo lige det...forsøger virkelig at få mine tænker et andet sted hen....men det går ik for godt :-O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.