Smilende Vera og hendes forhåbentlig kommende lære ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Jules

Ja i dag var Ida en smut forbi på et hyggeligt visit Så Vera skruede rigtig charmen på Ihhh hvor er det nogle fede billeder at have hvis Ida engang bliver lære for hende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

oo

nåååååååååååååårh!!! der er jo rigtige RIGTIGE smil! jeg tror stadig kun jeg får skidesmil, du ved eller, der er een leg der kan sætte smilene igang næsten hver gang, men ellers....

Hvor er hun bare kær, Julie, og fååårk hvor har hun meget hår

Anmeld

9. november 2010

Jules

Tjuhl skriver:

nåååååååååååååårh!!! der er jo rigtige RIGTIGE smil! jeg tror stadig kun jeg får skidesmil, du ved eller, der er een leg der kan sætte smilene igang næsten hver gang, men ellers....

Hvor er hun bare kær, Julie, og fååårk hvor har hun meget hår

Ja det er jo lige det det er... Og de første rigtige jeg har kunne fange med kameraet :)

Ja de lokker er ikke til at tæmme... De er allerede ved at blive lysere... Det går godt nok stærkt med hende :)

Anmeld

10. november 2010

Barbamama

Ej nej  nej nu smeltede mit hjerte igen!!!! FOr hulan hvor er hun bare dejlig!!!!! Smukke smukke pige!!!

Anmeld

10. november 2010

Karo

Sikke nogle dejlige billedet af Ida og Vera

Og hvor er hun dog bare kær Julie.

Anmeld

21. november 2010

JustAnotherName

Jeg havde slet ikke set dette indlæg før. christ hvor er det bare nogle kære billeder. Super sødt smil.

Anmeld

21. november 2010

anna-jonas

Nååååå...............Julie, hun er da bare giga-nuttet. Tror slet ikke hun behøver gøre sig umage for at charmere Ida, for hun ser nu ganske solgt ud allerede. Måske vi snart skal ha' en NS-baby mere, så Silas kan blive storebror.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.