Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tulipan skriver: Min farfar havde dem hvor de store sidder, jeg var altså svær at slæbe væk derfra igen.
Min farfar havde dem hvor de store sidder, jeg var altså svær at slæbe væk derfra igen.
hihi ja det kan jeg godt forstå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikken dog en køn pige du har
Nååårhhh ja hun er jo stadig lige så smuk både med og uden brombær...
mor-til-vanessa skriver: spiser brombær. vanessa nyder et brombær, dem kunne hun godt lide, men var helt lille over det hele efter. men gode var de.
spiser brombær.
vanessa nyder et brombær, dem kunne hun godt lide, men var helt lille over det hele efter. men gode var de.
hvor er hun bare dejlig
mange tak for alle jeres søde svar, det er så dejligt at høre
ZamanogDania skriver: Altså jeg kan ikke lad være med sige hver gang jeg ser hende, nåååååååårh hvor er hun baaare smuuk. Elsker hendes øjne og hår. Rigtig charmetrold.
Altså jeg kan ikke lad være med sige hver gang jeg ser hende, nåååååååårh hvor er hun baaare smuuk. Elsker hendes øjne og hår. Rigtig charmetrold.
tak tak.
det er så bare slet ikke til at holde styr på det hår
mor-til-vanessa skriver: tak tak. det er så bare slet ikke til at holde styr på det hår
ZamanogDania skriver: Min datters hår er meget tynd. Hun ligner sin far. Derfor e jeg jaloux Hihi.
Min datters hår er meget tynd. Hun ligner sin far. Derfor e jeg jaloux Hihi.
vi kan da bytte for en uge, så tror jeg ikke du er jaloux mere hihi
mor-til-vanessa skriver: vi kan da bytte for en uge, så tror jeg ikke du er jaloux mere hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128