av min mave :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. november 2010

malenecl

Den sidste månedes tid har jeg døjet meget med min mave. Får så mange smerter i hele maven og nogle gange kvalme og brækker mig. Har tit været ved vagtlægen fordi jeg er bekymret for det, og de siger hvergang at jeg skal tage en panodil

Var ved min egen læge i dag, og han ved hellere ikke hvad det kan være. Og det er virkelig ikke til at holde ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Chewy

malenecl skriver:

Den sidste månedes tid har jeg døjet meget med min mave. Får så mange smerter i hele maven og nogle gange kvalme og brækker mig. Har tit været ved vagtlægen fordi jeg er bekymret for det, og de siger hvergang at jeg skal tage en panodil

Var ved min egen læge i dag, og han ved hellere ikke hvad det kan være. Og det er virkelig ikke til at holde ud!

Puha, det lyder bestemt ikke rart Jeg synes, du skal bestille en tid hos din egen læge og insistere på at blive sendt videre til nogen, der kan undersøge din mave. Der er jo tydeligvis et eller andet, når det kommer gentagende gange.

Så frem med boksehandskerne og bestil en tid hos din læge  H*n skal sende dig videre!

God bedring til dig

Anmeld

9. november 2010

malenecl

Chewy skriver:

Puha, det lyder bestemt ikke rart Jeg synes, du skal bestille en tid hos din egen læge og insistere på at blive sendt videre til nogen, der kan undersøge din mave. Der er jo tydeligvis et eller andet, når det kommer gentagende gange.

Så frem med boksehandskerne og bestil en tid hos din læge  H*n skal sende dig videre!

God bedring til dig

Tusind tak fordi du gad og skrive. Hvis det bliver værre i aften(hvilket det nok gør) ringer jeg til vagtlægen og hører om jeg kan blive indlagt. Er jo bekymret.

Er 15+2 henne.

Anmeld

9. november 2010

Chewy

malenecl skriver:

Tusind tak fordi du gad og skrive. Hvis det bliver værre i aften(hvilket det nok gør) ringer jeg til vagtlægen og hører om jeg kan blive indlagt. Er jo bekymret.

Er 15+2 henne.

Ej ja, det skal du altså. Hellere overdrive lidt, så de tager dig seriøst. Det er altså ikke noget, man skal spøge med, og synes sgu du har været tålmodig så de skal altså hjælpe dig.

Uh, vi er ret tæt på hinanden - jeg er 16+2 idag

Anmeld

9. november 2010

malenecl

Chewy skriver:

Ej ja, det skal du altså. Hellere overdrive lidt, så de tager dig seriøst. Det er altså ikke noget, man skal spøge med, og synes sgu du har været tålmodig så de skal altså hjælpe dig.

Uh, vi er ret tæt på hinanden - jeg er 16+2 idag

Det vil jeg gøre! Tusind tak .

Ej ja, det er vi faktisk

Anmeld

9. november 2010

Dorthe1986

malenecl skriver:

Det vil jeg gøre! Tusind tak .

Ej ja, det er vi faktisk

Ja jeg ville også bare overdrive, så de tager en seriøst

Og jeg kan også lige melde mig ind i gruppen af at være tæt på hinanden jeg er 17+5

Anmeld

9. november 2010

Kløver

malenecl skriver:

øv hvor trels, har du prøvet en andens læges mening, evt hvis du har et lægehus. ellers synes jeg du skal tage derned og høre om der ikke er nogen du kan blive sendt videre til.

hvor langt er du henne ?

Anmeld

9. november 2010

malenecl

Dorthe1986 skriver:

Ja jeg ville også bare overdrive, så de tager en seriøst

Og jeg kan også lige melde mig ind i gruppen af at være tæt på hinanden jeg er 17+5

Gør jeg også når det er. Gider ikke finde mig i noget

Jamen, velkommen i "gruppen"

Anmeld

9. november 2010

malenecl

Maja84 skriver:

øv hvor trels, har du prøvet en andens læges mening, evt hvis du har et lægehus. ellers synes jeg du skal tage derned og høre om der ikke er nogen du kan blive sendt videre til.

hvor langt er du henne ?

Jeg er15+2 henne. Og er meget bekymret nemlig.

Anmeld

9. november 2010

Dorthe1986

malenecl skriver:

Gør jeg også når det er. Gider ikke finde mig i noget

Jamen, velkommen i "gruppen"

Hehe tak

Synes tit lægerne er hurtige til at give op og sende en hjem... det er lidt ærgerligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.