Anbefal en tremmeseng..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. november 2010

sismofutten

Ja, så er der ikke meget mere end en måned eller sådan, til vores lille prinsesse skal i en tremmeseng - sad og kiggede lidt på nettet, for at finde en tremmeseng, men fandt ikke lige umiddelbart noget jeg synes var vildt spændende, så tænkte om I ikke lige kan anbefale en tremmeseng :-)

Vi har snakket om at vi vil give max kr. 2.000 for den - umiddelbart kunne jeg godt tænke mig en i hvid, med højdejusterbar bund og side, og evt. skuffe under..

Må jeg se hvad I har købt/bruger :-) (Og hvor jeg kan købe den henne :-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

henh01

Jeg har den fra Ikea.. Den er super fin med runde buer og så koster den kun 600 kr. Man kan sætte bunden i to højder.

Anmeld

9. november 2010

JonTri

Vi har Hensvik fra IKEA... den er rigtig god.

Anmeld

9. november 2010

henh01

rikkekrogh skriver:

også den jeg mener..

Anmeld

9. november 2010

Valle81

Jeg købte min i babysam for snart 7 år siden.

Den er hvid med buer for oven og tremmer rundt og tre kugler i buerne.

Den var sat ned til 799 - dertil kom madras - helsemadras osm kostede 500 kroner så vdt jeg husker.

Helt enkel og hvid uden nogen dikke dar elelr noget:0)

Anmeld

9. november 2010

Mor til L&S

henh01 skriver:

også den jeg mener..

Den har vi også - med sengehimmel over Så fin!

Anmeld

9. november 2010

lisesp83

rikkekrogh skriver:

Den har vi også. . Er rigtig glad for den, specielt med de buede ender.

Anmeld

9. november 2010

Kløver

sismofutten skriver:

Ja, så er der ikke meget mere end en måned eller sådan, til vores lille prinsesse skal i en tremmeseng - sad og kiggede lidt på nettet, for at finde en tremmeseng, men fandt ikke lige umiddelbart noget jeg synes var vildt spændende, så tænkte om I ikke lige kan anbefale en tremmeseng :-)

Vi har snakket om at vi vil give max kr. 2.000 for den - umiddelbart kunne jeg godt tænke mig en i hvid, med højdejusterbar bund og side, og evt. skuffe under..

Må jeg se hvad I har købt/bruger :-) (Og hvor jeg kan købe den henne :-))

Vi har købt vores i ønskebørn, og kan justeres i højden, og derudover har den hæve/sænke funktion i den ene side, så man ikke belaster ryggen så meget, tror den kostede 1600-1700 kr. Jeg er sikker på det er et rigtig godt køb, vi har gjort

Anmeld

9. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

henh01 skriver:

Jeg har den fra Ikea.. Den er super fin med runde buer og så koster den kun 600 kr. Man kan sætte bunden i to højder.

den har vi os

Anmeld

9. november 2010

Benne-bob

Valgte at købe triptraps tremmeseng da den jo også kan justeres til at være "storebarns seng" og senere som stole....men brugte dna godt nok også som vugge da bunden kan justeres helt op...måske derfor jeg også synes det kunne svare sig...jeg elsker den ihvertfald og synes den er alle pengene værd....søg evt efter den på dba og gul og gratis...har set dem et par gange og så er det altså til mere fornuftige priser... Knus herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.