Neutral.. Har i andre prøvet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2010

hc=k

Jeg kan ikke tåle det vaskemidel fra Neutral. Jeg får kløe, udslæt og sår på kroppen hvis jeg bruger det. Er der nogle der har oplevet det??? Min mor har det samme så det er altså ikke kun mig der er mærkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Davidsen87

HeJ

Jeg har prøvet helt det sammen.

Anmeld

9. november 2010

MorTilGustav

Ja, jeg skiftede til Neutrals andre produkter som håndsæbe, showergel da jeg var gravid og min hud blev mega tør og kløende.. Pudsigt at den slags sker når man endelig skifter til det "ufarlige" uden alle de uhyggelige ting som parfume, parabener osv  Jeg er i hvert fald gået tilbage til de "normale" mærker  Bruger dog "Care" vaskemiddel der også er uden de skadelige stoffer og det fungerer fint

Anmeld

9. november 2010

Cris

Jeg tror, at neutral er slet slet ikke så mild for huden, som de reklamerer. Det kunne være, at det er perfumefri og andre stoffer, men jeg er helt sikker på, at det indeholder alt muligt andet, for det er ikke det første gang jeg hører nogle der få problemer med Neutral. Prøv med änglemark eller tysindfryd fra Irma, de er også perfumefri. Ellers så må du i gang med at finde nogle vaskenødder, så er du helt sikker på, at din hun ikke vil reargere.

Anmeld

9. november 2010

hc=k

Cris skriver:

Jeg tror, at neutral er slet slet ikke så mild for huden, som de reklamerer. Det kunne være, at det er perfumefri og andre stoffer, men jeg er helt sikker på, at det indeholder alt muligt andet, for det er ikke det første gang jeg hører nogle der få problemer med Neutral. Prøv med änglemark eller tysindfryd fra Irma, de er også perfumefri. Ellers så må du i gang med at finde nogle vaskenødder, så er du helt sikker på, at din hun ikke vil reargere.

Hvad er vaskenødder????

Anmeld

9. november 2010

Cris

http://helsebasen.dk/product/vaskenoedder-vaskeskaller-1-kg-1967/

http://en.wikipedia.org/wiki/Sapindus

Der er nogle herinde der bruger vaskenødder, tror jeg. Jeg har brugt dem siden vi boede i Indien. Jeg vaskede håret med dem og alt muligt. Jeg koger en håndfuld i en liter vand og lader dem trække hele. Så gemmer jeg den brune vand i en flaske og jeg har til nogle vask (ca75ml per vask) Nogle andre putter bare nødderne i en lukket pose (jeg har også brugt en sokke med knud) men jeg synes, at de er mest effektive, hvis man koger dem først og lader dem trække, ligesom man altid har gjord i Indien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.