Virus her og der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

233 visninger
0 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Mira0911

Vi havde godt lagt mærke til at Julie var blevet lidt forkølet og hæs... Men ikke at det var slemt på nogen måder overhovedet... 

Vi står op imorges kl. 5.10 for at gøre os færdige allesammen... Hun virker frisk som hun plejer, glad og render rundt og leger med hunden... :) 

Vi køre afsted kl. 6.05 ud til en tankstation i den by hvor dagplejen ligger og mit aktiveringssted! Fint går det der ud af... Sikke en kold fornøjelse... Dejligt med alt det friske luft... Julie tog sig en lur i klappern da jeg gik ned til dagplejen... :) Hun må have trængt til det og ikke lige fordi hun er vant til at skal op kl. 5.10 om morgen... 

Jeg får afleveret Julie og jeg selv møder op på aktiveringsstedet... Ca 1 time efter jeg har mødt, har dagplejeren haft ringet... Jeg ringer tilbage, og hun fortæller, at Julie er på tværs, græder hver gang dagplejeren skal hente et eller andet i det rum de leger i... Hun var slet ikke sig selv, synes dagplejeren.... 

Så vi kørte ned og hentede hende, og vi blev kørt hjem, Jeg og Julie... Kæresten kørte på arbejde igen... 

Hvad så nu? 

Ja nu er der slet ikke noget... Hun er glad som hun plejer at være.. Leger og render rundt i hele lejligheden... :) Dog er hun forkølet og hæs, men slet ikke noget der irriterer hende på nogen måder... 

Dagplejeren sagde så at det er en VIRUS som flyder rundt imellem alle børn lige for tiden... Jeg synes ikke jeg har hørt andet en virus og virus hver gang der har været noget med Julie... 

Hun er hvert fald frisk som hun plejer at være... 

Mon hun bare trængte til en Mor - Datter dag?! 

Kan jeg tillade mig at sende hende i dagpleje imorgen? 

Andre der også har fået at vide at jeres børn også har en virus nu her i tiden når de er syge eller lidt utilpas...? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.