Er han utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg er så meget i tvivl. Min kæreste var ude og fejre at sneen faldt i fredags. Det er som sådan helt fint. Det skulle bare ha været en lille tur men han kom først hjem kl 4 og lagde sig på sofaen da han skulle på arbejde og ikke ville sove over sig. Det skal lige siges at han self ikke har drukket sig stang bacardi. Lørdag aften skulle han så aflevere en trailer som han havde lånt og skrev ved 22 tiden at han lige ville køre forbi en kammerat på vej hejm så det måske blev sent. Han kom hjem kl 2, siger han ihvertfald igen han sov på sofaen. jeg konfronterer ham med at jeg ikke helt tror på ham og at jeg synes det har gået knap så godt det sidste stykke tid og at jeg tror han er utro. Han benægter. Jeg synes det er lidt mærkeligt at han lige pludselig skal se meget godt ud for at komme nogen steder da han normalt næsten kan tage i byen i arbejdstøj. vi har nu aftalt at holde en lille pause da jeg ikke føler vi vil det samme og at jeg er i tvivl om hvad han vil og føler for mig mere. Det skal siges at vi har en datter på snart 11 mdr og at vi venter en mere til feb. Det gør det absolut ikke nemmere for mig at træffe en beslutning om det skal være slut. Jeg har aldrig været forelsket før og føler han er manden for mig ellers ville jeg jo ikke have fået børn med ham, men jeg ved ikke om jeg kan holde til det mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Stephanie3

Vil bare sende dig et kram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.