Legetøj på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Maja_Nielsen

Hej.

Jeg har de sidste par dage ledt efter hjemmesider som sælger babyartikler og legetøj.

Jeg har ofte benyttet www.SundLeg.dk - Som er en rigtig fin side, jeg har stor tiltro til.

Derudover har jeg fundet en del gode sider/tilbud igennem www.babybusiness.dk, baby.dk osv.

Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i køber babyartikler og legetøj online?

Jeg ser frem til at høre fra jer.

MVH. Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

twinboys

Maja_Nielsen skriver:

Hej.

Jeg har de sidste par dage ledt efter hjemmesider som sælger babyartikler og legetøj.

Jeg har ofte benyttet www.SundLeg.dk - Som er en rigtig fin side, jeg har stor tiltro til.

Derudover har jeg fundet en del gode sider/tilbud igennem www.babybusiness.dk, baby.dk osv.

Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i køber babyartikler og legetøj online?

MVH. Maja

Jeg handlede i butikkerne... men havde jeg små poder nu så havde jeg nok også handlet på nettet... Kan desværre ikke hjælpe dig med nogle sider, men prøv at google

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

Mette.

Maja_Nielsen skriver:

Hej.

MVH. Maja

Jeg er vild med Lamaze - som egentligt er det eneste legetøj jeg har købt på nettet.

Men køber det i England på denne side: http://www.lamazetoys.co.uk/

De har rigtig god service og levere indenfor 1 uge, også er prisen næsten den halve.

Anmeld

9. november 2010

sarahb

vi handler fx på den

denblaagiraf.dk
olille.dk ting til værelset
dengamleskole.dk
littlefishtoys.com
ebay.com

Anmeld

9. november 2010

Maja88

mener siden hedder

www.legeakedemiet.dk

Anmeld

9. november 2010

JulieE

www.dengamleskole.dk har nogle fede ting

Anmeld

9. november 2010

Anne G

Jeg bruger rigtig tit denne:

www.muleshule.dk

Anmeld

9. november 2010

Kaufie

Maja88 skriver:

mener siden hedder

www.legeakedemiet.dk

Retter lige  linket:  www.legeakademiet.dk

Rigtig god side..... 

Anmeld

9. november 2010

Maja88

Kaufie skriver:

Retter lige  linket:  www.legeakademiet.dk

Rigtig god side..... 

hehe tak

Anmeld

9. november 2010

JonTri

jeg bruger lillebi.dk, lirumlarumleg.dk, denblågiraf... ihh der er mange. Har i dag lige modtaget det lækreste kaffestel i metal til Jonathan. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.