Mærkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

4xGreve

twinboys skriver:

det lyder underligt...

Pøj pøj med prøverne og håber du kan få noget hjælp....

Hvad skete der da i januar

hehe du vil tro det er løgn men jeg kørte i bus og han starter hårdt op og da han starter hårdt op flyver jeg ind i en jern stang med hovedet først og rammer lige omkring tendingen de siger jeg har fået rystet den rigtige del af hjernen rigtig godt og grundigt, og var også sygemeldt utrolig længe men til sidst valge kommunen at tag mine sygemelding fra mig tros det jeg stadig havde og har det ufatteligt dårligt... men håber bare de kan finde ud af noget nu... knækket også en tand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

twinboys

WiitrioeN skriver:

hehe du vil tro det er løgn men jeg kørte i bus og han starter hårdt op og da han starter hårdt op flyver jeg ind i en jern stang med hovedet først og rammer lige omkring tendingen de siger jeg har fået rystet den rigtige del af hjernen rigtig godt og grundigt, og var også sygemeldt utrolig længe men til sidst valge kommunen at tag mine sygemelding fra mig tros det jeg stadig havde og har det ufatteligt dårligt... men håber bare de kan finde ud af noget nu... knækket også en tand...

Ejjj for søren da... Hvad med forsikringen ??? Var det noget der dækkede det...

Majbritt

Anmeld

10. november 2010

4xGreve

twinboys skriver:

Ejjj for søren da... Hvad med forsikringen ??? Var det noget der dækkede det...

Majbritt

hvis jeg har varrig men så går min egen forsikring ind og de dækket halvdelen af den knækket tand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.