sismofutten skriver:
Jeg vil også rigtig gerne starte til babysvømning med hende - men troede faktisk at de skulle være 3 måneder?!
Jeg har overvejet at tage en tur i Greve svømmehal, da jeg virkelig har hørt at de har gjort det rigtig hyggeligt for familier med børn - men de skriver på deres hjemmeside, at badebleer ikke er tilladt - sikkert en dumt spørgsmål, men hvad gør man så?
Badebleer er heller ikke tilladt i den svømmehal vi brugte, fordi de fibre som der er i dem tilstopper deres filtre. Man bruger specielle babybadebukser. De er tætte så evt lort ikke flyder ud i bassinet. Men det er utrolig sjældent at et barn skider i vandet, det er noget med at de lukker det hul også
, når de er i vand. Og hvis de tisser, så dræber kloret det med det samme. Vi har kun oplevet en gang i alle de år vi har svømmet at et barn sked i vandet.
Jeg vil anbefale at i køber badebukser og ikke badedragt til hende. Badedragterne er meget søde, men ryger ned over skulderne på dem, og bliver også hurtigere kold, da maven jo hele tiden er våd, fordi dragten er våd.
Mvh
Marianne
www.stjerneleg.dk
Anmeld