Babygymnastik/babysvømning/baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. november 2010

sismofutten

Hej tøser,

Min datter er 7 uger og jeg er så småt begyndt at overveje hvad vi skal begynde til - og hvornår..

Må jeg ikke høre hvad I går til, hvornår I startede og om I er glade for det? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

serinasmor

vi går til babysalmesang en gang om ugen ( hun er nu 10 mdr) vi startede på et hold da hun var 3 mdr .. og har fået lov at fortsætte her efter sommerferien ... det er super hyggeligt .. den yngste på holdet er 2½ mdr og ser ud til at kunne følge fint med ...

de har det med at køre i sæsonhold .. så det var da værd at undersøge om der er ledige pladser nu eller plads på holdet efter jul(eller hvornår det nu ellers starter igen) .. her i dette sogn er det desuden helt gratis .. men jeg har fået at vide at sådan er det bestemt ikke alle steder ...

god jagt på aktiviteter

serinasmor

Anmeld

9. november 2010

Mi

Vi har været rigtig glade for babysvømning, og vores børn har haft utrolig meget ud af det. Jeg tror på, og undersøgelser har også vist, at det er med til at udvikle deres motorik. Og så kan man jo starte allerede når navlen er faldet af. Kan virkelig anbefales

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. november 2010

sismofutten

serinasmor skriver:

vi går til babysalmesang en gang om ugen ( hun er nu 10 mdr) vi startede på et hold da hun var 3 mdr .. og har fået lov at fortsætte her efter sommerferien ... det er super hyggeligt .. den yngste på holdet er 2½ mdr og ser ud til at kunne følge fint med ...

de har det med at køre i sæsonhold .. så det var da værd at undersøge om der er ledige pladser nu eller plads på holdet efter jul(eller hvornår det nu ellers starter igen) .. her i dette sogn er det desuden helt gratis .. men jeg har fået at vide at sådan er det bestemt ikke alle steder ...

god jagt på aktiviteter

serinasmor

Ihh, det lyder godt nok hyggeligt - kan nærmest se vores kirke fra vores hjem, så det er heller ikke så langt at skulle transportere os - det vil jeg klart undersøge nærmere - tak :-)

Anmeld

11. november 2010

sismofutten

MarianneSonne skriver:

Vi har været rigtig glade for babysvømning, og vores børn har haft utrolig meget ud af det. Jeg tror på, og undersøgelser har også vist, at det er med til at udvikle deres motorik. Og så kan man jo starte allerede når navlen er faldet af. Kan virkelig anbefales

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jeg vil også rigtig gerne starte til babysvømning med hende - men troede faktisk at de skulle være 3 måneder?!

Jeg har overvejet at tage en tur i Greve svømmehal, da jeg virkelig har hørt at de har gjort det rigtig hyggeligt for familier med børn - men de skriver på deres hjemmeside, at badebleer ikke er tilladt - sikkert en dumt spørgsmål, men hvad gør man så?

Anmeld

11. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi gik til; baby stimulastik - baby svøm og baby salme sang.

Mener at de skal være over en hvis vægt/ alder førend de må starte til baby svøm... 

Tror vi started op da han var 8-9 uger gammel.

Anmeld

11. november 2010

Mi

sismofutten skriver:

Jeg vil også rigtig gerne starte til babysvømning med hende - men troede faktisk at de skulle være 3 måneder?!

Jeg har overvejet at tage en tur i Greve svømmehal, da jeg virkelig har hørt at de har gjort det rigtig hyggeligt for familier med børn - men de skriver på deres hjemmeside, at badebleer ikke er tilladt - sikkert en dumt spørgsmål, men hvad gør man så?

Badebleer er heller ikke tilladt i den svømmehal vi brugte, fordi de fibre som der er i dem tilstopper deres filtre. Man bruger specielle babybadebukser. De er tætte så evt lort ikke flyder ud i bassinet. Men det er utrolig sjældent at et barn skider i vandet, det er noget med at de lukker det hul også , når de er i vand. Og hvis de tisser, så dræber kloret det med det samme. Vi har kun oplevet en gang i alle de år vi har svømmet at et barn sked i vandet.

Jeg vil anbefale at i køber badebukser og ikke badedragt til hende. Badedragterne er meget søde, men ryger ned over skulderne på dem, og bliver også hurtigere kold, da maven jo hele tiden er våd, fordi dragten er våd.

Mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

11. november 2010

Hvem?

sismofutten skriver:

Hej tøser,

Min datter er 7 uger og jeg er så småt begyndt at overveje hvad vi skal begynde til - og hvornår..

Må jeg ikke høre hvad I går til, hvornår I startede og om I er glade for det? :-)

Vi gik/går til babysvømning - og det vil jeg helt klart anbefale, det så lækkert.

Vi startede da min dreng blev 2 måneder - det skal de som min. være når du starter til svømning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.