Marco2 skriver:
Tror ikke helt jeg forstår problematikken her...
Hvad betyder det ene svar contra det andet svar for dig? ALtså får det nogle konsekvenser for dig? For om den er eksempelvis 2 eller 3 cm eller mere betyder vel i princippet ikke noget for dig rent praktisk, eller hvad?
AG
jamen jeg vil mene det har en betydning. Fordi min egen JM sagde at livmorhalsen skal være væk inden man kan åbne sig de 10 cm.
Men det var lidt for tidligt at livmorhalsen var blevet mindre nu. Den kan kun blive mindre hvis man har plukvver.
Så selvom det ikke er alarmerende da jeg er i uge 35, så ville det være det bedste at vente med at få hende til verden, derfor jeg synes det er relevant om livmorhalsen ER blevet mindre på 2 uger, eller om den IKKE er, da det så kan betyde jeg kan gå i fødsel "snart"..... Men at det er svært at vide hvem af dem der "har ret".
Så jeg skal undgå plukveerne, men min JM sagde at de ikke kunne sige så meget andet end at jeg skal slappe af. Men som beskrevet så er der ikke nogen forsel på om jeg er aktiv eller ligger på sofaen, de er lige kraftige og der er lige så mange. Min JM sagde også nogle har bare flere end andre.
ved ikke om det gav mening 
Anmeld