Hjælp - erfaringer med pasning søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Lunae

Hej tøser!

D. 5 nov havde min kæreste og jeg buketter til Uffe Holm i Århus! Vi købte dem allerede i marts måned, hvor Camille endnu ikke var kommet til verden! Min mor skulle passe hende, når vi skulle derind! camille var 8 uger! Som dagene nærmede sig, fandt jeg ud af, at jeg slet ikke kunne lade min lille pige blive passet ìg vi valgte til sidst, at sælge billetterne!

Nu er jeg så inviteret til tøsejulefrokost d. 20, men synes ikke rigtig lysten er der! Nok mest fordi, at jeg ikke kan undvære min smukke datter!

Nu tænker jeg! Hvornår fik i jeres guldklumper passet første gang? Skal jeg tage med til julefrokosten?

Håber på list hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Mette.

Lunae skriver:

Hej tøser!

D. 5 nov havde min kæreste og jeg buketter til Uffe Holm i Århus! Vi købte dem allerede i marts måned, hvor Camille endnu ikke var kommet til verden! Min mor skulle passe hende, når vi skulle derind! camille var 8 uger! Som dagene nærmede sig, fandt jeg ud af, at jeg slet ikke kunne lade min lille pige blive passet ìg vi valgte til sidst, at sælge billetterne!

Nu er jeg så inviteret til tøsejulefrokost d. 20, men synes ikke rigtig lysten er der! Nok mest fordi, at jeg ikke kan undvære min smukke datter!

Nu tænker jeg! Hvornår fik i jeres guldklumper passet første gang? Skal jeg tage med til julefrokosten?

Håber på list hjælp

Jeg tror din følelse er helt normal! Da min datter var 8 uger, havde jeg hende passet 1 km fra hvor vi bor i 1 time. Jeg var lige ved at gå til og siden da har hun ikke været passet. (Hun er snart 7 måneder nu).

Jeg synes ikke du skal tvinge dig selv til det, hvis du ikke har lyst og ikke føler dig klar. Min datter er EKSTREMT mor syg. Hvis jeg går ud af rummet, græder hun fuldstændig utrøsteligt til jeg kommer tilbage, så det gør heller ikke min lyst større lige nu, men når jeg føler hun og jeg er parat, tror jeg vi starter ligeså stille ud.

Jeg tænker at du måske også skulle starte med at tage et par timer væk, hvor du kan komme hjem hurtigt, hvis du eller Camille ikke er tryg ved det. -Sådan har vi hvertfald tænkt os at starte her.

Anmeld

9. november 2010

jannebjerre

Jeg fik faktisk ikke passet Felix før han var 7½mdr...

Af den simple årsag, at jeg ikk kunne nosse mig sammn før, men når det så er sagt, så er det altså bare så skønt at komme ud at være sig selv! Man er meget mere på og klar i hovedet når man kommer hjem

Men der er jo ingen der siger du skal være der hele aftenen, hvis du ikk føler du kan det, du kan jo evt. bare være der til spisning eller et par timer??

Når man føler det er lidt svært, er det vigtigt at starte blidt ud sys jeg.....da Felix blev passet første gang var det "kun" to timer

Anmeld

9. november 2010

missie20

Lunae skriver:

Hej tøser!

Håber på list hjælp

Har det på samme måde med at lade sit barn blive passet. Første gang Frederik blev passet var han 6½ måned. Gjorde bare så ondt i mit hjerte og nøøøj hvor jeg savnede ham. Men det er bestemt sundt både for din bebs og dig selv. Baby skal vide mor ikke altid vil være der, men kommer igen. Min far passede så Frederik mens mormor og jeg tog til banko. Jeg nåede ikke at tænke så meget på min søn da mit hoved var fyldt med numre hehe. Men i pausen ringede jeg hjem og skulle selvfølgelig lige høre om hvordan han tog jeg ikke var der. Og selvfølgelig var der ingen ko på isen. Men hårdt var det og sige:"vi ses skat" Var lige ved at tude, puha. Ja det kan godt være jeg er pylret eller noget, men ondt gjorde det i mit hjerte. Men tror bestemt det er sundt og lige savne sit barn. Så jeg syntes du skal tage afsted til pigeaften.

Anmeld

9. november 2010

missie20

9. november 2010

Tulle28

Første gang var hun 3 mdr. Jeg syntes det var FORFÆRDELIGT, men vi skulle til bryllup... Hun har været passet igen en enkelt gang siden og så et par timer hist og her, men jeg har det faktisk bedst med at have hende selv, synes ikke jeg nyder at være væk fra hende endnu.

Jeg har fået mange kommentarer, især fra svigerfamilien, men jeg synes det er op til mig (og dig), hvornår barnet skal passes. Hvis du har det godt med det, så afsted, hvis ikke, så ha det godt med det og bliv hjemme. Når børnene er så små tror jeg ikke det er i deres interesse at blive passet af andre.

Knus Tulle

Anmeld

9. november 2010

Lunae

Ja puha! Jeg føler heller ikke, at jeg er har lyst til at min 2 mdr gamle datter skal passes endnu! Men det er lidt svært!

Jeg er 24 og ingen af mine venner eller veninder har børn! De synes jeg er en hønemor ( det må de gerne synes) problemet er os lidt, at hvis jeg aldrig engagerer mig i deres liv mere og alt kun handler om lille Camille, så mister jeg dem måske!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.