Lunae skriver:
Hej tøser!
D. 5 nov havde min kæreste og jeg buketter til Uffe Holm i Århus! Vi købte dem allerede i marts måned, hvor Camille endnu ikke var kommet til verden! Min mor skulle passe hende, når vi skulle derind! camille var 8 uger! Som dagene nærmede sig, fandt jeg ud af, at jeg slet ikke kunne lade min lille pige blive passet ìg vi valgte til sidst, at sælge billetterne!
Nu er jeg så inviteret til tøsejulefrokost d. 20, men synes ikke rigtig lysten er der! Nok mest fordi, at jeg ikke kan undvære min smukke datter!
Nu tænker jeg! Hvornår fik i jeres guldklumper passet første gang? Skal jeg tage med til julefrokosten?
Håber på list hjælp 
Jeg tror din følelse er helt normal! Da min datter var 8 uger, havde jeg hende passet 1 km fra hvor vi bor i 1 time. Jeg var lige ved at gå til og siden da har hun ikke været passet. (Hun er snart 7 måneder nu).
Jeg synes ikke du skal tvinge dig selv til det, hvis du ikke har lyst og ikke føler dig klar. Min datter er EKSTREMT mor syg. Hvis jeg går ud af rummet, græder hun fuldstændig utrøsteligt til jeg kommer tilbage, så det gør heller ikke min lyst større lige nu, men når jeg føler hun og jeg er parat, tror jeg vi starter ligeså stille ud.
Jeg tænker at du måske også skulle starte med at tage et par timer væk, hvor du kan komme hjem hurtigt, hvis du eller Camille ikke er tryg ved det. -Sådan har vi hvertfald tænkt os at starte her. 
Anmeld