Hvornår begyndte du/i at købe og indrette til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. november 2010

titte

Ja altså hvor langt henne var du da i begyndte at købe seng, tøj, vogn og div småting til baby og hvornår begyndte i atindrette værelset/hjørnet til baby?

Er nysgerrig da min kæreste holder det hen hele tiden og siger der er masser af tid og jeg er typen der gerne vil have styr på tingene, laver lister og gør ting i god tid  det kribler virkelig i mig nu hvor jeg er i uge 24 og tænker lidt at den næste tid kommre til at gå med jul og så der jo pludselig kun 2 månder tilbage...

tror egentlig det fordi han ikke vilaf med sit rode værelse/kontor , og syntes der er læææænge til endnu så vi når det nok den til februar

Jeg har købt lidt tøj og lidt rangler men ellers ikke noget endnu og har genindtaget en lille reol( var min datters til legetøj tidligere) som har har brugt til rod tilat putte de småindkøb jeg har gjort. Men kan godt fornemme han har svært ved at afgive plads endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

titte

hov manglede lige det sidste

Det skal siges at ud over tiden så har jeg pænt svært allerede med at komme rundt og bruge min krop for meget uden at få ondt og tænker lidt det kun blir værre så vil jo gerne igang mens jeg kan

Anmeld

9. november 2010

klmf

Jeg var højgravid inden vi havde styr på noget som helst.... Det vigtigste er tøjet og puslepladsen, det første stykek tid sover bebsen jo hos jer og bruger jo ikke sit værelse til at lege i - og autostol selvfølgelig, hvis I skal hjem fra sygehuset i bil.... I har maaaaaaaasser af tid

Anmeld

9. november 2010

Baby2010/2013

titte skriver:

Ja altså hvor langt henne var du da i begyndte at købe seng, tøj, vogn og div småting til baby og hvornår begyndte i atindrette værelset/hjørnet til baby?

Er nysgerrig da min kæreste holder det hen hele tiden og siger der er masser af tid og jeg er typen der gerne vil have styr på tingene, laver lister og gør ting i god tid  det kribler virkelig i mig nu hvor jeg er i uge 24 og tænker lidt at den næste tid kommre til at gå med jul og så der jo pludselig kun 2 månder tilbage...

tror egentlig det fordi han ikke vilaf med sit rode værelse/kontor , og syntes der er læææænge til endnu så vi når det nok den til februar

Jeg har købt lidt tøj og lidt rangler men ellers ikke noget endnu og har genindtaget en lille reol( var min datters til legetøj tidligere) som har har brugt til rod tilat putte de småindkøb jeg har gjort. Men kan godt fornemme han har svært ved at afgive plads endnu...

Først tillykke med den lille guldklump

Vi startede med børneværelset da jeg var ca. halvvejs, jeg vil også meget gerne have styr på det inden han kommer til verden!

Vi var lige ude og købe de sidste ting i søndags, så det ser ud til vi er nået vejs ende og det er bare blevet så fint

Så gå du bare stille og roligt igang, for lige pludselig så kommer terminsdagen og så det rart at have færdigt, også hvis det skulle ske den kom lidt før tid!

Trine - 34+3

Anmeld

9. november 2010

Omerovic

titte skriver:

Altså jeg begyndte tidligt, allerede omkring 4månede var jeg ude at finde seng og barnevogn osv. hehe min mand syntes os det var meget tidligt, men jeg måtte bare have nogle af tingene i orden

Værelset lavede vi fra omkring 6 månede og hjørnet i stuen til kravlegård osv. den er ikke lavet endnu selvom at prinsen skulle være kommet for 14 dage siden men den vil jeg orden når han er født

Forresten så syntes jeg ik at der er noget tidpunkt der er fortidligt til at få styr på tingene, altså eget 3 månede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.