''veer'' der kommer og går??..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.443 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. november 2010

Bryndis

Jeg er i uge 40+5 og vil meget gerne have lillemanden ud snart

Jeg troede at jeg ville gå i gang i går aftes da jeg lige pludselig bgyndte og svede helt vildt uden at have lavet noget. Og så efter jeg havde puttet den store og havde sat mig godt til rette i sofaen for at slappe af, så får jeg bare nogle vilde smerter. En blanding imellem plukveer og rigtige veer og så gjorde det ekstreeeemt ondt i forbindelse med når han bevægede sit hovede (vil jeg tro det var) som om at han prøvede på at mase sig ud.

Jeg prøver så og lægge mig ned på sofaen for at se om det hjælper og det gør det lidt men så kommer der lige en kraftig plukve eller en rigtig ve med 10 minutters mellemrum. Men så da jeg gik i seng for at se om jeg kunne få slappet lidt af der så var der bare ingen ting mere. Kun lidt mens smerter men slet ikke i samme grad som de smerter jeg havde kort tid inden.

Nogen der ved hvad det kan betyde? Bliver snart sindsyg hvis han ikke kommer ud snart  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

henh01

Det tyder på at din krop virkelig arbejder for en snarlig fødsel. Jeg tror ikke det varer længe før din lille mand kommer til verden. Krydser fingre for at det sker snart.

Anmeld

9. november 2010

Kvindemin

Bryndis skriver:

Jeg er i uge 40+5 og vil meget gerne have lillemanden ud snart

Jeg troede at jeg ville gå i gang i går aftes da jeg lige pludselig bgyndte og svede helt vildt uden at have lavet noget. Og så efter jeg havde puttet den store og havde sat mig godt til rette i sofaen for at slappe af, så får jeg bare nogle vilde smerter. En blanding imellem plukveer og rigtige veer og så gjorde det ekstreeeemt ondt i forbindelse med når han bevægede sit hovede (vil jeg tro det var) som om at han prøvede på at mase sig ud.

Jeg prøver så og lægge mig ned på sofaen for at se om det hjælper og det gør det lidt men så kommer der lige en kraftig plukve eller en rigtig ve med 10 minutters mellemrum. Men så da jeg gik i seng for at se om jeg kunne få slappet lidt af der så var der bare ingen ting mere. Kun lidt mens smerter men slet ikke i samme grad som de smerter jeg havde kort tid inden.

Nogen der ved hvad det kan betyde? Bliver snart sindsyg hvis han ikke kommer ud snart  

Det med at man føler de 'skubber' sig ud, mærkede jeg lang tid forinden og syntes ikke det er et tegn på fødsel lige nu og her.
Jeg havde også snydeveer i en uge op til jeg fødte, i mange timer, hvor de så desværre gik i sig selv igen. Fødte 40+3.
Men held og lykke, kan være det bliver lige nu og her - eller snart

Anmeld

9. november 2010

Bryndis

henh01 skriver:

Det tyder på at din krop virkelig arbejder for en snarlig fødsel. Jeg tror ikke det varer længe før din lille mand kommer til verden. Krydser fingre for at det sker snart.

Iih det håber jeg det gør Tak

Anmeld

9. november 2010

twinboys

fredag så er han hos dig ...

Anmeld

9. november 2010

Bryndis

Chritinap skriver:

Det med at man føler de 'skubber' sig ud, mærkede jeg lang tid forinden og syntes ikke det er et tegn på fødsel lige nu og her.
Jeg havde også snydeveer i en uge op til jeg fødte, i mange timer, hvor de så desværre gik i sig selv igen. Fødte 40+3.
Men held og lykke, kan være det bliver lige nu og her - eller snart

Jeg har også følt at han har ''skubbet'' sig ud i lang tid nu men det bliver bare hårdere og hårdere og det samme med de snyde veer. Så jeg er ved at være godt træt af det nu

Anmeld

9. november 2010

henh01

twinboys skriver:

fredag så er han hos dig ...

Dig og dit fredag... Haha du spår altid at babyer kommer om fredagen.. haha

Anmeld

9. november 2010

Bryndis

Og jeg får også ve-lignende smerter når jeg tisser. Tænker på om det måske er blærebetændelse?

Anmeld

9. november 2010

twinboys

henh01 skriver:

Dig og dit fredag... Haha du spår altid at babyer kommer om fredagen.. haha

Nej sidst var det torsdag og det passede også... men rigtigt har også spået til fredag i sidste uge og ja det passede jo også...

Så vent og se...

Fredag er han i dine arme

Majbritt

Anmeld

9. november 2010

henh01

twinboys skriver:

Nej sidst var det torsdag og det passede også... men rigtigt har også spået til fredag i sidste uge og ja det passede jo også...

Så vent og se...

Fredag er han i dine arme

Majbritt

Må man spørge fru spåkone hvornår jeg har min klump i armene? Taget i betragtning at jeg skal sættes i gang i dag eller i morgen tidlig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.