bare lige brug for luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. november 2010

angelwitch

så skærpede de udlændingeloven igen igen..

Er sku bange nok for, med alt det som vi skal igennem, når min mand er færdig med hans udd, syntes bare slet ikke det fair mere, og er frygelig bange for at vi ikke kan få lov at leve sammen som mand og kone, pga de dumme love.

Håber de virkelig ser på hvor meget han knokler for at få lov at blive.

Syntes det er unfair, at man lige pludselig skal stille 100.000 som kauktion, hvordan fanden skal man skaffe det, når jeg får FP og min mand studere i KBH, udover det knokler han røven ud af bukserne for at få råd til at få sin bachlor så kan ikke se hvor vi skulle kunne finde de penge fra.

Er bare så ked og fortvivlet, syntes ikke det kan være rigtig at man er nød til at lukke for sit hjerte og KUN forelske sig i en dansk mand, for det er jo ikke sådan verden er mere.. kærlighed har ingen grænser og man kan jo ikke selv vide hvem forelsker sig i.

Bare lige et udbrud , håber det er okay

knuz kamilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

SussieThyssen

Kan kun sige at jeg føler så uendeligt meget med jer, men ord hjælper jo ikke meget i denne situation.
Håber at alt vil rette sig for jer med tiden.
Og vil så bare opfordre til at man på landsbasis afskaffer en regering der er så fjensk og modbydelig mod mennesker, der kommer ude fra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. november 2010

..

Føler med dig! Det er totalt unfair for jer og alle andre ikke danskere!

Håber Pia K og resten af regeringen snart bliver sat af!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.