Slee Bee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.911 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Pige2009

Hvor længe kan børn bruge en Slee Bee pose?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

serinasmor

Baagøe skriver:

Hvor længe kan børn bruge en Slee Bee pose?

til de ikke kan være i den mere

sorry kunne ikke lade være

jeg ved så ikke hvornår de ikke længere kan være i den .. men så kom spørgsmålet da lidt op .. så måske en der ved noget ser det

serinasmor 

Anmeld

9. november 2010

Pige2009

serinasmor skriver:

til de ikke kan være i den mere

sorry kunne ikke lade være

jeg ved så ikke hvornår de ikke længere kan være i den .. men så kom spørgsmålet da lidt op .. så måske en der ved noget ser det

serinasmor 

God humor!  Jeg så de var på tilbud i denne uge i Bilka til kun 419,- og min kusine som bor i Holland, vil rigtig gerne have en, men jeg aner ikke hvordan formen er eller noget, så det kunne være rart at vide fra dem der har en.

Ellers tror jeg bare jeg køber en til hende, for hun kan jo få pengene tilbage, hvis hun ikke er tilfreds

Anmeld

9. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Baagøe skriver:

God humor!  Jeg så de var på tilbud i denne uge i Bilka til kun 419,- og min kusine som bor i Holland, vil rigtig gerne have en, men jeg aner ikke hvordan formen er eller noget, så det kunne være rart at vide fra dem der har en.

Ellers tror jeg bare jeg køber en til hende, for hun kan jo få pengene tilbage, hvis hun ikke er tilfreds

Malou Selma fik en i 2 års fødselsdagsgave, desværre kunne hun ikke passe den i så lang tid. Hun bruger str. 92-98 i tøj nu. Men jeg var glad for den i tiden hun brugte den. Babyen skal bruge den, når hun kommer til verden. Synes den er alle pengene værd..

Anmeld

9. november 2010

serinasmor

Baagøe skriver:

hmmm ... tror umiddelbart det er den samme form som en voksi ... og samme størrelse ... bare en billigere model

og hvis hun ønsker sig sådan en så er det jo bare at købe den

Anmeld

9. november 2010

Ayasmor

jeg har en sleebee til Aya, og her er det tredje vinter vi bruger den.. Hun bliver to til dec.

Anmeld

9. november 2010

TbCp

Liva har brugt den til hun var 3 år og ikke sov til middag længere.

Anmeld

9. november 2010

SiLiMiMa

min datter blir 2år i december og hun bruger den stadig

heise

Anmeld

9. november 2010

TbCp

Baagøe skriver:

Den jeg købte var fra Silvan, tror den kostede 200kr, og vi var virkelig tilfredse med den...
Det eneste der var "i vejen" var at der ikke var syet for til huller, til de skulle have sele på, så der måtte jeg selv hen og klippe og sy.
Ellers var den super god!

Anmeld

9. november 2010

JonTri

Min dreng er 2 år og 4 mdr og han sover i den endnu... regner med at han putter i den vinteren ud og så ryger den ud... den bliver jo noget slidt. Jeg kan varmt anbefale den!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.