hvorfor kan min datter ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. november 2010

merle2010

ja min datter er snart 6 mdr, og kan endnu ikke trille... jeg synes bare at alle andre kan.. hun prøver at sidde og konstant, og kan tage legetøj og skifte fra hånd til hånd.. men trille kan hun altså ikke.. ligger hende dagligt på gulvet og prøver at motivere hende, men hun gider ikke engang prøve.. tror i at det nok skal komme eller hvad??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Mor-til-asta-09

merle2010 skriver:

ja min datter er snart 6 mdr, og kan endnu ikke trille... jeg synes bare at alle andre kan.. hun prøver at sidde og konstant, og kan tage legetøj og skifte fra hånd til hånd.. men trille kan hun altså ikke.. ligger hende dagligt på gulvet og prøver at motivere hende, men hun gider ikke engang prøve.. tror i at det nok skal komme eller hvad??

Det er ikke alle børn der triller, så kan være din lille prinsesse bare ikke vil.. Men er da flot hun gerne vil sidde osv.. Så lad hende gøre det stedet..

Anmeld

8. november 2010

LISBETH:-)

Det kan Elina altså heller ikke, bare rolig det skal nok komme.

Når babyerne er sumo babyer er der jo lidt mere og skulle slæbe rundt, og derfor er sumo babyer ofte lidt bagud, men det skal nok udligne sig senere hen.

Nyd at du ved hvor du har hende, hun skal nok komme til at drøne rundt når hun er klar

Anmeld

8. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Børn er forskellige og gør tingene i deres eget tempo.

Min datter trillede heller ikke, da hun var 6 mdr. Hun begyndte først, at kravle da hun var 14 mdr. (hun trak sig frem på numsen) og gik så 2 uger efter

Anmeld

8. november 2010

Malthes mor

malthe på 11 mdr har aldrig trillet. Og nu går han, så det har han slet ikke tid til at lærer nu. Det kommer hvis det kommer. Og lærer hun det ikke, så er det det.

Anmeld

9. november 2010

Barbamama

Min datter trillede helt vildt da hun var 4-5mdr og så glemte hun det i laaaang tid og gjorde det kun hvis hun absolut SKULLE. Ellers lå hun bare og HIDSEDE sig op. Hi hi.... Men altså om det kommer eller ikke gør så skal din datter nok finde ud af at komme fremad

Anmeld

9. november 2010

Malene84

merle2010 skriver:

jeg ved at det svært - men du skal ikke sammenligne med andre - det kommer der INTET godt ud af!!! Hun skal nok gøre det i hendes eget tempo

Anmeld

9. november 2010

Ansemusen

Det er normalt at det tager op til 7 måneder før de kan det. Og er hun langsommere end det men med på de fleste andre punkter tror jeg ikke du skal være bekymret! Min Far kravlede aldrig, og de troede der var noget galt med hans ben. Men pludselig en dag rejste han sig op og tog et par skridt.

Anmeld

9. november 2010

missie20

merle2010 skriver:

Min søn er først begyndt på det nu. Men  jeg prøvede at ligge hans yndlingslegetøj på gulvet sammen med ham på et tæppe og lagde legetøjet så han lige nøjagtig (staves) ikke kunne nå det. Har altid troet legetøjet skulle være i rækkevide. Men så bliver dit barn jo nødt til at række og strække sig ud efter legetøjet.  For tippet hjælper.

Anmeld

9. november 2010

Tulle28

Det er vist helt normalt, min datter gjorde det et par gange da hun var omkring 5 mdr. og har ikke gjort det siden - før sidste uge (hun er 7½ mdr nu). Nu triller hun og møffer rundt som har hun aldrig bestilt andet. Nyd at du har en magelig datter og at du stadig kan sidde og slappe af, du kan tids nok få travlt med at stæse rundt efter hende;-)

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.