Hvornår testdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg er ikke så meget inde i alt det her, da første gang jeg blev gravid, skete første gang muligt.

Men nu går jeg jo virkelig og tænker mere på det denne gang - hvornår er det man har testdag?

Jeg havde sidste menstruation den 10. oktober  (altså første blødningsdag) - men min cyklus er overhovedet ikke fast endnu...! kan jeg så regne med noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Anonym trådstarter

slet ingen???

Anmeld

8. november 2010

Happiness

Selv om din cyklus ikke er fast, kan du jo stadig blive gravid Hvis du tester ca. 30 dage efter sidste mens, burde den kunne vise noget. Dvs. Prøv at test imorgen

Men det er jo ikke sikkert. Men i starten må der bare lidt flere tests til. Ellers prøv med ÆL tests.

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

MaybeMe skriver:

Selv om din cyklus ikke er fast, kan du jo stadig blive gravid Hvis du tester ca. 30 dage efter sidste mens, burde den kunne vise noget. Dvs. Prøv at test imorgen

Men det er jo ikke sikkert. Men i starten må der bare lidt flere tests til. Ellers prøv med ÆL tests.

jaja, ved godt jeg stadig kan blvie gravid, men mener bare at så er det jo ikke sikkert jeg lige har ÆL 14 dage efter, når cyklus ikke er fast.

Men det er bare super, jeg tror jeg prøver testeriet om et par dage - måske fredag, så kan jeg se om det skulle kunne blive: "starten på en rigtig god weekend" hehe

Tusind tak for svaret

Anmeld

8. november 2010

Store Baller

Man kan først teste, den første dag ens mens er udblevet, så man må jo tælle sig frem sådan ca. der er vist ca 27 dage i en alm periode, mit var også meget ureglmæssigt, så det er en god ide at skrive alt ned i en kalender. Og så er ÆL test jo en SUPER ting, uden dem, havde jeg aldrig været sikker på hvornår det lige var ?

Held og lykke med det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.