Boligjagten...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Karo

Nå piger lige en update herfra.

Huset vi var ude og se på her i Hvidovre var jo ikke noget, så derfor kigger vi vidre.

Vi har derfor fundet et hus i Albertslund, 120 meter fra vestskoven og 500 meter fra badesø. Vi var ude og se det i dag og det er rigtigt lækkert. Det eneste minus er at der er et problem med taget. Der er et sted tagrykken ikke at sat rigtig fast (sådan som jeg har forstået det) og derfor synker taget en smule i den ene ende. Martin og jeg opdagede det ikke selv, så det er ikke voldsomt meget det synker, men alligevel.

Så nu vil vi imorgen komme med et bud på huset og se hvad der så sker. Planen er at godtager de budet at det er med forbehold for hvad vores byggesagkyndige siger om taget. Vi har fået en pris på hvad det vil koste og udbedrer og det vil vi gerne sikre os er korrekt, samt at skaden ikke er mere omfattende end hvad vi har fået afvide.

Så nu må vi bare vente i spænding og se hvad der sker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Skouboe

Spændende... ellers kom her til Ølstykke

Man får lidt mere for pengene og så har du også dejligt kort til arbejde 

Anmeld

9. november 2010

NaFe

neeej vor spændene..vor henne af i albertslund ligger det..

bor jo selv i albertslund og har altid boet her...egentlig en skøn by

Anmeld

9. november 2010

Karo

Update: Huset skulle jo have rettet tagryggen op og det ville koste ca. 100.000 kr. Derfor ville vi jo gerne have huset ned i pris. Sælger ville dog ikke gå ned i pris, så derfor er det droppet.

Så nu kigger vi vidrer Vi skal nok finde noget der passer til os, det tager bare lidt tid.

Anmeld

9. november 2010

Jules

Karo skriver:

Update: Huset skulle jo have rettet tagryggen op og det ville koste ca. 100.000 kr. Derfor ville vi jo gerne have huset ned i pris. Sælger ville dog ikke gå ned i pris, så derfor er det droppet.

Så nu kigger vi vidrer Vi skal nok finde noget der passer til os, det tager bare lidt tid.

Jeg syntes i skal flytte til Nordjylland ;) Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.