Vil gerne prale lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Vinker

Nu har jeg efterhånden været ude og løbe 7 gange i løbet af de sidste 2 ugers tid. De første 2 uger løb jeg 3 gange i hver uge og det er planen at fortsætte med det fremover.

De første gange var jeg nede og gå lidt ind imellem, men nu løber jeg min lille rute uden pauser. Her til aften havde jeg godt nok ikke meget lyst til at tage ud og løbe. Syntes bare det var såååå koldt og såååå mørkt udenfor. Jeg er også godt øm og stadig træt ovenpå weekenden (har været til koncert med "Hit med 80erne" samt været i byen) men jeg tog mig sammen og det var godt jeg gjorde det! Jeg overraskede faktisk mig selv. Følte mine ben var rigtig gode. Det var kun en meget dum sidestik der drillede mig. Jeg løb hele vejen og øgede endda tempoet en smule. Det er første gang jeg efter turen faktisk følte en smule overskud.

Tror det er ved at være tid til at forlænge min rute en smule - Jeg løber jo også kun ca 3,1km

Mht det med maden, tjaaa jeg passer stadig på hvad jeg spiser, men kan ikke holde mig helt i skindet. Tillod også mig selv igår at spise tømmermændsmad. Men jeg har stadig gejsten til at fortsætte!

Hvordan går det jer tøser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Karo

Hvad snakker vi lige om jeg er slet ikke med........................

Tror bare jeg

Anmeld

9. november 2010

Ida.

Her er sgu ikke noget at prale af - har de sidste halvanden uge fået alt alt for lidt søvn, Lina er klister-tøs med klister på og driver mig til vanvid, der er travlhed på studiet og ja, overskuddet har bare været pist væk...og man KAN ikke tabe sig, når man ikke får nok søvn, det er decideret fysisk umuligt! Jeg forsøger stadig med kosten, men nogle dage går det bare fløjten...

Så min vægt er steget, men men men jeg er også et sted i min cyklus, der måske kan have en betydning for vægten...motion er det ikke blevet til noget af...

Så bare et dybt suk herfra...

Men KÆMPE skulderklap til dig, det er sgu godt gået!!

Anmeld

9. november 2010

Milka

Vinker skriver:

Nu har jeg efterhånden været ude og løbe 7 gange i løbet af de sidste 2 ugers tid. De første 2 uger løb jeg 3 gange i hver uge og det er planen at fortsætte med det fremover.

De første gange var jeg nede og gå lidt ind imellem, men nu løber jeg min lille rute uden pauser. Her til aften havde jeg godt nok ikke meget lyst til at tage ud og løbe. Syntes bare det var såååå koldt og såååå mørkt udenfor. Jeg er også godt øm og stadig træt ovenpå weekenden (har været til koncert med "Hit med 80erne" samt været i byen) men jeg tog mig sammen og det var godt jeg gjorde det! Jeg overraskede faktisk mig selv. Følte mine ben var rigtig gode. Det var kun en meget dum sidestik der drillede mig. Jeg løb hele vejen og øgede endda tempoet en smule. Det er første gang jeg efter turen faktisk følte en smule overskud.

Tror det er ved at være tid til at forlænge min rute en smule - Jeg løber jo også kun ca 3,1km

Mht det med maden, tjaaa jeg passer stadig på hvad jeg spiser, men kan ikke holde mig helt i skindet. Tillod også mig selv igår at spise tømmermændsmad. Men jeg har stadig gejsten til at fortsætte!

Hvordan går det jer tøser?

er MEGET stolt – var ude at løbe i morges for første gang! og det var jo fantastisk, har bare været i den 7. himmel hele dagen. ser meget frem til jeg skal ud igen torsdag.

ærgeligt vi ikke kan løbe sammen!

Anmeld

10. november 2010

LIZO

hvor er det bare fedt at det er gået så stærkt med at komme i gang.. ville ønske jeg kunne løbe igen.. var ellers kommet godt i gang og kommet op på 5 km. men kan lige pt dårlig gå så inden løb til mig. irretere mig for her hvor vi er flytte hen ligger der store natur områder jeg kan løbe i.. det er super fedt, hvis man altså kunne..

Anmeld

10. november 2010

Dictes mor

Som du kan se, så har jeg kun været afsted engang, og det er så surt, for jeg vil gerne, men alle dagene forsvinder i pasning af Dicte, rengøring og madlavning. Når Per kommer hjem og kan passe Dicte for mig, så skal han ud at løbe og jeg laver maden til de kommer hjem, og når først vi har spist kan jeg ikke komme afsted. Det er noget møg. Måske jeg kunne få indført at Per står for maden to gange om ugen og jeg så løber med Dicte og Molly, så jeg kan komme afsted, for jeg trænger!

Anmeld

10. november 2010

Vinker

Milka skriver:

er MEGET stolt – var ude at løbe i morges for første gang! og det var jo fantastisk, har bare været i den 7. himmel hele dagen. ser meget frem til jeg skal ud igen torsdag.

ærgeligt vi ikke kan løbe sammen!

FEDT FEDT FEDT CAMILLA - Ih ja man er skide stolt af sig selv når man endelig har været afsted. Det er bare med at holde den kampgejst oppe. Gi den gas!

Ser også frem til at skulle ud og løbe igen i aften :o)

Anmeld

10. november 2010

Vinker

Dictes mor skriver:

Som du kan se, så har jeg kun været afsted engang, og det er så surt, for jeg vil gerne, men alle dagene forsvinder i pasning af Dicte, rengøring og madlavning. Når Per kommer hjem og kan passe Dicte for mig, så skal han ud at løbe og jeg laver maden til de kommer hjem, og når først vi har spist kan jeg ikke komme afsted. Det er noget møg. Måske jeg kunne få indført at Per står for maden to gange om ugen og jeg så løber med Dicte og Molly, så jeg kan komme afsted, for jeg trænger!

Ærgeligt at der ikke er flere timer i døgnet. Jeg løber også først ved otte tiden om aftenen. Synes det er et super tidspunkt.

Øhm jeg kan ikke lige hitte ud af derinde på motionsdagbogen hvordan man ser hvad der står under jeres profil. Synes kun at kunne se mit eget og så gå ind på chatten?

Anmeld

10. november 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Ærgeligt at der ikke er flere timer i døgnet. Jeg løber også først ved otte tiden om aftenen. Synes det er et super tidspunkt.

Øhm jeg kan ikke lige hitte ud af derinde på motionsdagbogen hvordan man ser hvad der står under jeres profil. Synes kun at kunne se mit eget og så gå ind på chatten?

Du kigger på statistik og vælger gruppe, så kan du se vores statistik også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.