Har alle ømme bryster????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.449 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Holm88

Hej alle herinde

Har alle jer gravide ømme bryster? for det har jeg ikke??? Ved ik om det fordi mine er ret store eller hvordan

Men ja... er det normalt de IKKE er ømme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Angelspot

Ann88 skriver:

Hej alle herinde

Har alle jer gravide ømme bryster? for det har jeg ikke??? Ved ik om det fordi mine er ret store eller hvordan

I starten havde jeg meget ømme bryster, kunne ikke sove på maven og heller ikke hoppe eller løbe. Men det er nu gået over (jeg er uge 26), men nu har jeg følsomme brystvorter i stedet for. Men vi er jo allesammen forskellige, så der er vel ikke noget galt i ikke at have ømme bryster, det er da bare at nyde det så længe det varer

Anmeld

8. november 2010

Julieogbaby

Ann88 skriver:

Hej alle herinde

Jeg har nærmest siden dag 1 haft ømme og konstant stive brystvorter og for en lille måned siden begyndte det at gøre ondt i selv brysterne. Jeg har også store bryster (65F) og har aldrig haft ømme bryster før - de kunne bruges som boksebolde!

Så, jeg tror ikke du er fri for smerterne fordi de er store, men bare fordi du er dig og alle er forskellige - også i graviditeten.

Anmeld

8. november 2010

LenaJohansen

Ann88 skriver:

Hej alle herinde

jeg har heller ikke ømme  

Og mine er små, så tror ikke det har noget med størrelsen at gøre

Anmeld

8. november 2010

VNB

Jeg har hellet ikke på noget tidspunkt oplevede ømme bryster (og jeg har også små bryster normalt)... Gik i laaaang tid og ventede på at det skulle komme, for man hører jo at det er noget af det første gravide kvinder mærker...

Nu skal jeg føde om 4 uger, og de er stadig ikke ømme. de er selvfølgelig blevet noget større, og mere følsomme, men ikke ømme på den måde. Så tror bare at det er meget meget individuelt om de blir ømme eller ej...  

Glæd du dig bare over at det ikke er en gene du skal døje med, det har jeg prist mig lykkelig over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.