Ordenlig gylpebaby idag :( What to do??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Frigg har stort set ikke spist noget idag... Og det hun har spist har hun gylpet op. Hun spiste i nat og i morges. Så spiste hun inden hun faldt i søvn. Men efter den lange middagslur, så har hun stort set gylpet alt hvad hun har spist op. Hun gylper og gylper... Æv. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Syntes heller ikke at hun har spist så meget idag, som hun plejer.

Kan det bare være et maveonde?? Og skal jeg bare 'ta det roligt' og se på det i morgen i stedet?... Blir bare lidt bekymret...

Hun har ellers ikke gylpet så meget på det sidste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Lise

Har hun været ked af det, eller sovet mere end normalt? og har det været gylp, eller opkast?

Eller opført sig som hun plejer?

Jeg har selv en gylpe-baby (er heldigvis ved at være ovre det), og nogle gange har det virket som om det var alt der kom retur. Men jeg har faktisk ikke gået så meget op i det, så længe han har virket til at have det fint...

Man skal selvfølgelig være opmærksom hvis det fortsætter, men hvis det bare er én dag, så tag det bare helt roligt...

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Lise skriver:

Har hun været ked af det, eller sovet mere end normalt? og har det været gylp, eller opkast?

Eller opført sig som hun plejer?

Jeg har selv en gylpe-baby (er heldigvis ved at være ovre det), og nogle gange har det virket som om det var alt der kom retur. Men jeg har faktisk ikke gået så meget op i det, så længe han har virket til at have det fint...

Man skal selvfølgelig være opmærksom hvis det fortsætter, men hvis det bare er én dag, så tag det bare helt roligt...

Altså ellers har hun jo faktisk været glad. Hun har charmet og smilet og alt det der hun plejer at gøre... mmm...

Anmeld

8. november 2010

Lise

Zafir skriver:

Altså ellers har hun jo faktisk været glad. Hun har charmet og smilet og alt det der hun plejer at gøre... mmm...

Så ville jeg såmænd bare se tiden an, og se om det fortsatte eller om det ikke normaliseres igen

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Lise skriver:

Så ville jeg såmænd bare se tiden an, og se om det fortsatte eller om det ikke normaliseres igen

Vi har første gang med mødregruppen i morgen. Så jeg håber at SP'en er der, hvis det fortsætter natten over... Så jeg lige kan spørge hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.