Virkelig klamt slim/udflåd konstant :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.838 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. november 2010

SoffiLine

Hej tøser.

Jeg har lige et spørgsmål 

Jeg har siden uge 14 haft ekstremt meget slim/udflåd, sådan virkelig overdrevet meget  Og ærlig talt minder det slet ikke om udflåd, for det er sådan mere klamt og slimet. Er der normalt? Er i uge 23 på onsdag.

Det er så slemt at jeg må skifte trusser og bind flere gange om dagen?

Knus Soffi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Tanja1234

Tja.. Jeg er godt nok kun ca. 9+ men har haft rigtig meget hvidt udflåd de sidste par uger.. Har læst flere steder at det nok bliver ved gennem graviditeten - men det er normalt så længe det ikke lugter )

Anmeld

8. november 2010

Dansker I Holland

SoffiLine skriver:

Hej tøser.

Jeg har siden uge 14 haft ekstremt meget slim/udflåd, sådan virkelig overdrevet meget  Og ærlig talt minder det slet ikke om udflåd, for det er sådan mere klamt og slimet. Er der normalt? Er i uge 23 på onsdag.

Knus Soffi.

hey søde. Jeg har osse mega meget Og det har jeg haft længe.. Og det er bare SÅ nasty altså! Bliver osse nødt til at skifte bind flere gange om dagen... Fandme klamt ggg...

Knus Sussie 39+0

Anmeld

8. november 2010

SoffiLine

NR3ønskebarn skriver:

hey søde. Jeg har osse mega meget Og det har jeg haft længe.. Og det er bare SÅ nasty altså! Bliver osse nødt til at skifte bind flere gange om dagen... Fandme klamt ggg...

Knus Sussie 39+0

Hej søde dig 

Seriøst troede måske det var svamp, men har en veninde der har haft svamp og hun siger at svamp klør???

Det her klør slet ikke, det er bare mega klamt!!!!!!

Anmeld

8. november 2010

morx4

SoffiLine skriver:

Hej tøser.

Knus Soffi.

jeg har haft det samme ved hver graviditet, og tro mig det går over! :-D

den forhøjede mængde udflåd er med til at formindre chancen for infektioner hos din lille guldklump.

hos mig gik det over når blødningerne så småt begynder at stoppe efter fødslen. og ja, jeg har også hvergang skullet skifte trusser og inlæg mange gange om dagen. :-)

Anmeld

8. november 2010

Dansker I Holland

SoffiLine skriver:

Hej søde dig 

Seriøst troede måske det var svamp, men har en veninde der har haft svamp og hun siger at svamp klør???

Det her klør slet ikke, det er bare mega klamt!!!!!!

Ja svamp klør som regel af HULENS til! Jeg har lige haft det Og det er bare til at blive vanvittig af. Men det er meget normalt at have øget udflåd. Det er bare KNAPT så lækkert. Griner

Anmeld

8. november 2010

SoffiLine

NR3ønskebarn skriver:

Ja svamp klør som regel af HULENS til! Jeg har lige haft det Og det er bare til at blive vanvittig af. Men det er meget normalt at have øget udflåd. Det er bare KNAPT så lækkert. Griner

Ej men seriøst blir lidt fucked nogle gange fordi der er SÅ meget & det ind imellem nærmest løber ud ? det fandme for nasty.

Anmeld

8. november 2010

SoffiLine

morx4 skriver:

jeg har haft det samme ved hver graviditet, og tro mig det går over! :-D

den forhøjede mængde udflåd er med til at formindre chancen for infektioner hos din lille guldklump.

hos mig gik det over når blødningerne så småt begynder at stoppe efter fødslen. og ja, jeg har også hvergang skullet skifte trusser og inlæg mange gange om dagen. :-)

så det er faktisk en god ting eller hvad? 

Anmeld

8. november 2010

Dansker I Holland

SoffiLine skriver:

Ej men seriøst blir lidt fucked nogle gange fordi der er SÅ meget & det ind imellem nærmest løber ud ? det fandme for nasty.

Ja jeg kan sq godt forstå dig søde. Tro mig. Jeg KAN ikke gå med trusser uden bind i. Det er satme ulækkert

Anmeld

8. november 2010

SoffiLine

NR3ønskebarn skriver:

Ja jeg kan sq godt forstå dig søde. Tro mig. Jeg KAN ikke gå med trusser uden bind i. Det er satme ulækkert

Det er virkelig klammo!!! 

Får fandme kvalme af det & det dufter ikke skide rart 

men når det bare er godt for noget,  så kan jeg godt leve med det søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.