søster langhår og søster langhår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Milka

tak tøser!! synes også selv pigerne er søde (for det meste)

plakaten har en spøjs historie: under anden verdenskrig fandtes der noget i england der hed ministry of information som stod for information og propaganda. de lavede en serie plakater som skulle op og hænge i gadebilledet i tilfælde af en invasion, bla. denne keep calm and carry on – for det var sådan man skulle agere, når tyskerne kom. nå, men de kom aldrig, plakaterne gik i glemmebogen og har været væk indtil for nylig. de er så blevet genoptrykt og er blevet vildt populære nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Skouboe

Det er ikke til at forstå at de er blevet så store.. det er alt for lang tid siden jeg har set dem..

Og hvor er jeg bare misundelig på det der lange hår...

Anmeld

9. november 2010

oo

wauw!

på de første billeder ligner de sådan et par pre-teenagetøser der står og øver lidt spice girls dans, du ved...ja, man øver nok ikke spice girls mere, men jeg er håbløst bagud hvad musik angår (i hvert fald lige den genre!)

hvor er den der "keep calm and carry on" fra? jeg kan bare huske jeg så Rupert Grint (aka Ron fra Harry Potter) med en t-shirt med samme tekst og logo på engang

Anmeld

9. november 2010

lion

hvor er de bare smukke med deres langehår. Det er meget længere end Cassandra og jeg er slet ikke misundelig

Anmeld

9. november 2010

Milka

Skouboe skriver:

Det er ikke til at forstå at de er blevet så store.. det er alt for lang tid siden jeg har set dem..

Og hvor er jeg bare misundelig på det der lange hår...

jamen skal vi ikke finde en ny dato til field's?

Anmeld

9. november 2010

Milka

Tjuhl skriver:

wauw!

på de første billeder ligner de sådan et par pre-teenagetøser der står og øver lidt spice girls dans, du ved...ja, man øver nok ikke spice girls mere, men jeg er håbløst bagud hvad musik angår (i hvert fald lige den genre!)

hvor er den der "keep calm and carry on" fra? jeg kan bare huske jeg så Rupert Grint (aka Ron fra Harry Potter) med en t-shirt med samme tekst og logo på engang

... de danser nemlig på første billede the gummy bear song

prøv at se et par svar op vedr historien bag plakaten (har købt den i england)

Anmeld

9. november 2010

Milka

lion skriver:

hvor er de bare smukke med deres langehår. Det er meget længere end Cassandra og jeg er slet ikke misundelig

hehe, alle er bare misundelige på det filtrede, beskidte, svært-at-rede-igennem lange hår

Anmeld

9. november 2010

Skouboe

Milka skriver:

jamen skal vi ikke finde en ny dato til field's?

Manden ville meget gerne hvis det kunne blive d. 11 december - han skal nemlig til julefrokost d. 10, og ville rigtigt gerne at jeg forduftede med tøserne nogle timer... Passer det jer?

Anmeld

10. november 2010

lion

Milka skriver:

hehe, alle er bare misundelige på det filtrede, beskidte, svært-at-rede-igennem lange hår

Ja de er vi.

men er græsset ikke altid grønnere hos naboen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.