Det kan godt være det bare er mig der ser spøgelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Anonym trådstarter

Men de sidste to uger har jeg rendt meget mere på toilet end ellers og har haft hård mave og nu synes jeg at jeg har fået ømme bryster. Jeg er lidt nervøs for vi bruger ellers beskyttelse, men umiddelbart efter min mens havde vi sex uden gummi. Hvis jeg er gravid så gør det ikke det store for vi skal have flere børn men det var bare ikke lige planen lige NU. Hvad var jeres første tegn på graviditet nr 2? Jeg kan sgu ikke engang huske hvordan jeg havde det sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Anonym trådstarter

Hmmmm.....

Anmeld

9. november 2010

Mi

Hvorfor ikke tage en test?

Anmeld

9. november 2010

CamiRon

Anonym skriver:

Men de sidste to uger har jeg rendt meget mere på toilet end ellers og har haft hård mave og nu synes jeg at jeg har fået ømme bryster. Jeg er lidt nervøs for vi bruger ellers beskyttelse, men umiddelbart efter min mens havde vi sex uden gummi. Hvis jeg er gravid så gør det ikke det store for vi skal have flere børn men det var bare ikke lige planen lige NU. Hvad var jeres første tegn på graviditet nr 2? Jeg kan sgu ikke engang huske hvordan jeg havde det sidst

Kunne du ikke tage en test?

Mine første symp. var:

1. gang: ømme bryster.

2. gang: kvalme og opkast.

Så det behøver ikke være ens.

Anmeld

9. november 2010

twinboys

Synes du skal tage en test så finder du svaret der...

Anmeld

9. november 2010

Anonym trådstarter

Tak piger. Ja jeg kan jo først teste efter første dag efter udebleven mens så jeg kan ikke teste endnu.... Men jeg er da lidt spændt...... Jeg ved sgu ikke lige hvad kæresten siger hvis den er god nok. He he...

Anmeld

9. november 2010

anjamichell@gmail.com

Jeg tisser meget :-) og hovedpine lidt... Ellers intet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.