Findes der medicin mod uro i benene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.698 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Bondepigen

Jeg har mega uro i mit ene ben, hvad kan jeg gøre ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Mutti2

bondepigen skriver:

Hejsa

Ja.... du kan gå til lægen, og få noget imod det.

Jeg har døjet med det dagligt det sidste halve år. Jeg har så meget uro i begge ben at det gør voldsomt ondt.

Jeg gik til lægen, som så sendte mig videre til en fysioteurapeut. Efter en gang, har jeg nu ikke haft det i 2 uger. Jeg går så stadig dernede eftersom jeg døjer meget med ryggen og lænden..... men det kan i hvertfald anbefales (og koster ikke alverden)

Knus

Anmeld

8. november 2010

Bondepigen

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa

Ja.... du kan gå til lægen, og få noget imod det.

Jeg har døjet med det dagligt det sidste halve år. Jeg har så meget uro i begge ben at det gør voldsomt ondt.

Jeg gik til lægen, som så sendte mig videre til en fysioteurapeut. Efter en gang, har jeg nu ikke haft det i 2 uger. Jeg går så stadig dernede eftersom jeg døjer meget med ryggen og lænden..... men det kan i hvertfald anbefales (og koster ikke alverden)

Knus

Tak skal du have... Det er bare fordi jeg ikke gider gå derned, hvis jeg bare får af vide, de ikke kan gøre noget ved det. Det sker nemlig tit, så er lidt øv over at tage derned uden at vide om der kan gøres noget...

Anmeld

8. november 2010

Faith

Ja det hedder Kinin.

Anmeld

8. november 2010

Bondepigen

Nu siger du det gør ondt... tror du mon det kan være derfor jeg har rigtig mange smerter i min fod (det ben der er uro i) og lidt op i benet... Det er især efter hvile, men er begyndt at blive mere og mere hele tiden... Hvordan har det været med dig??

Anmeld

8. november 2010

Mka

Jeg lider også at uro i mine ben, men det er først om aftenen når jeg enten ligger på sofaen/sengen eller sidder stille.

Jeg fik engang noget natur medicin af min læge, men har ikke taget dem efter jeg blev gravid. Mit uro kommer af at jeg står op mange timer om dagen. Og det kan virkelig gøre møg ondt. 

Anmeld

8. november 2010

Mutti2

bondepigen skriver:

Nu siger du det gør ondt... tror du mon det kan være derfor jeg har rigtig mange smerter i min fod (det ben der er uro i) og lidt op i benet... Det er især efter hvile, men er begyndt at blive mere og mere hele tiden... Hvordan har det været med dig??

Hmmm.... det var godt nok en af de sværer at svare på Men hele kroppen hænger jo sammen. Så det kunne da godt tænkes.

Min fys sagde at det skyldtes min dårlige ryg (har skæv ryg), som giver spændinger i lænden, som giver spændinger i balderne, og som netop giver mig den ubehagelige og smertefuld uro i benene.

Mit startede også med at være om aften når jeg slappede af. Og blev oftere og oftere samt værre og værre. Jeg fandt så ud af at når jeg lagde mig helt fladt ned og strækkede ud, hjalp det en lille smule.

Men det var virkeligt uudholdeligt. Så håber bare at det bliver helt væk

Synes du skal ringe til lægen, og høre om han mener han kan gøre noget

Knus

Anmeld

8. november 2010

Bondepigen

Hmmm.... det var godt nok en af de sværer at svare på Men hele kroppen hænger jo sammen. Så det kunne da godt tænkes.

Min fys sagde at det skyldtes min dårlige ryg (har skæv ryg), som giver spændinger i lænden, som giver spændinger i balderne, og som netop giver mig den ubehagelige og smertefuld uro i benene.

Mit startede også med at være om aften når jeg slappede af. Og blev oftere og oftere samt værre og værre. Jeg fandt så ud af at når jeg lagde mig helt fladt ned og strækkede ud, hjalp det en lille smule.

Men det var virkeligt uudholdeligt. Så håber bare at det bliver helt væk

Synes du skal ringe til lægen, og høre om han mener han kan gøre noget

Knus

Ok, det lyder som din iskiasnerve... den har jeg nemlig osse store problemer med, og tror måske at det er den der giver smerter i foden... Der er ligesom en sene eller noget der smutter indimellem...og så gør det bare generelt ondt.

Må hellere se at få en henvisning til fysioterapi.... Er bare ikke meget for at ligge der og få masseret bagdelen...

Anmeld

8. november 2010

Blyb

bondepigen skriver:

Hej

Altså nu er jeg hverken gravid eller noget, men har i mange år døjet meget med uro i benene. Jeg fik et rigtig godt fif for noget tid siden, der gik ud på, at det er en god idé at drikke ekstra meget vand.

Jeg har altid drukket forholdsvis meget vand i løbet af dagen, men har fundet ud af det rent faktisk hjælper med at holde væske ballancen i orden, ved at drikke lidt mere (vand).

Der er bare ikke noget mere irriterende end uro i benene!

Håber du finder en/din løsning..

Anmeld

8. november 2010

Mussi30

Da jeg arbejdede i stormagasin, stod jeg jo op hele dagen hver dag. Og det gav også uro i benene. Min kollega anbefalede mig Valerina Nat, som er naturmedicin.

Det hjalp mig UTROLIGT meget Og det gjorde mig ikke søvnig eller træt, men tog den der frygtelige uro man kan have i kroppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.