Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sees. skriver: I know!! -Men derfor er han stadig en charmebøf (Psst - Han er ikke kæreste Silas mere )
I know!! -Men derfor er han stadig en charmebøf (Psst - Han er ikke kæreste Silas mere )
Årrh det vidste jeg ikke
Meeen stjernerytter er han hihi meen nuttede er han da
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sees. skriver: JAHR!!! Jeg vidste jeg kunne regne med dig, putte
JAHR!!! Jeg vidste jeg kunne regne med dig, putte
Jamen jeg er helt solgt når han er på skærmen, han er så fræk at se på, så sød og sjov at høre, jamen hvad mere skal der være?
RAUW siger jeg bare!
Ox. skriver: Jamen jeg er helt solgt når han er på skærmen, han er så fræk at se på, så sød og sjov at høre, jamen hvad mere skal der være? RAUW siger jeg bare!
LIGE PRÆCIS!!Han er så søøød .. Hvis der var en jeg gerne ville møde i virkeligheden, så er det dælme ham! Jeg ønsker mig Simon Talbot i fødselsdagsgave!
Sees. skriver: Jeg synes RIGTIG godt om disse to smækre herre
Jeg synes RIGTIG godt om disse to smækre herre
Se, lige min smag... Og min mand er lige så lækker... Så han er nr. 1...
Carina1984 skriver: øv ka ik se dit billed. hvem er det? :-)
øv ka ik se dit billed. hvem er det? :-)
Nickolai lie Kaas
Kan det virkelig passe, at ham her ikke har været nævnt, han er indbegrebet af lækker:
goodiedk skriver: Uuuh Michael Birkkjær er simpelthen for lækker
Uuuh Michael Birkkjær er simpelthen for lækker
Mums
Ellim skriver: Nickolai lie Kaas
smillaluna skriver: Han er lækker.... Men kan bare ikke tænke på ham på andre måder end hans rolle i Lærkevej hvor han spiller "Nøgen-Allan"
Han er lækker.... Men kan bare ikke tænke på ham på andre måder end hans rolle i Lærkevej hvor han spiller "Nøgen-Allan"
Lige mine ord Nøgen-Allan
Nu jeg en af de yngre så jeg er nok lidt mere til "drenge".
Synes at de her er lækre
Mads Lindgreen Carlsen (Marco fra Isas stepz) Simon TalbotNicklas BendtnerRobert Hansen
Det var lige dem(:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128