Jeg går til bekendelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Anonym trådstarter

Og så alligevel ikke helt.... for vælger lige at være ano bare lidt.

Da jeg blev gravid stoppede jeg rygning med det samme.... bare sådan en kold tyrker uden problemer...

Så gik der noget tid og nu har jeg været ryger 1 år!... jeg har det så skidt over det, har altid sagt at mit barn ikke skulle have en mor der lugtede af røg.
Men det har været skide svært for mig at stoppe... har taget tilløb nogle gange nu...

Nå men så lørdag aften sagde jeg til manden at nu skulle det sgu være... fra imorgen var det nul rygning...

Og nu er jeg røgfri på anden dag og det går faktisk strålende!

Så jeg går til bekendelse og siger at jeg er ryger, det er der nok ikke ret mange herinde der egentlig ved.... MEN jeg klapper også mig selv på skulderen over at det går så nemt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

oo

så gir jeg dig lige et vaskeægte Jokke agtigt "klap dig selv på skulderen" klap også. jeg har aldrig røget, men har set med på første række hvor svært det var for Søren at stoppe

Anmeld

8. november 2010

msax

Jeg ønsker dig rigtig god kamp... for det er uden tvivl kampen vær når det lykkes...

Anmeld

8. november 2010

Milka

tillykke!! jeg er røgfri nu på femte – eller er det sjette? – måned, og jeg er meget, meget glad for det! jeg har stadig aaaarghmomenter , men ligesom med rygetrang, så går de væk igen

god kamp

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

så gir jeg dig lige et vaskeægte Jokke agtigt "klap dig selv på skulderen" klap også. jeg har aldrig røget, men har set med på første række hvor svært det var for Søren at stoppe

Jeg synes heldigvis det går ret nemt...men får da kværnet nogle bolcher

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

msax skriver:

Jeg ønsker dig rigtig god kamp... for det er uden tvivl kampen vær når det lykkes...

DET er det!

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

Milka skriver:

tillykke!! jeg er røgfri nu på femte – eller er det sjette? – måned, og jeg er meget, meget glad for det! jeg har stadig aaaarghmomenter , men ligesom med rygetrang, så går de væk igen

god kamp

Godt gået!

Jeg var røgfri i 2 år!!! Simpelthen for dumt at falde i igen!

Siger de ikke noget med at en abstinens varer 3 min... så det er jo bare at komme igennem det!

Er vist bare meget vanemenneske så der er bestemte tidspunkter på dagen hvor jeg normalt ville tage en smøg... de er lidt hårde

Anmeld

8. november 2010

JustAnotherName

Syntes det er FLOT at du tager handskerne på og går til kamp igen.

For det ER svært at stoppe. Jeg røg selv i 12 år, og stoppede, da jeg blev gravid.

Og idag er jeg sååååå glad for, at være af med rygeriet, og at det ikke længere skal styre mig og mine tanker og evner til at slappe af eller nyde.

Der er masser af ting at nyde uden at ryge - faktisk smager alting bedre og af mere, når man ikke ryger, f.eks.  Og man slapper af på en anderledes god måde, da "næste ryge-pause" tidspunkterne ikke længere er så styrrende og afgørende.

Men det tager tid, og kræver viljestyrke.
Så jeg klapper og hepper, og tror på, at du har det i dig!     

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Syntes det er FLOT at du tager handskerne på og går til kamp igen.

For det ER svært at stoppe. Jeg røg selv i 12 år, og stoppede, da jeg blev gravid.

Og idag er jeg sååååå glad for, at være af med rygeriet, og at det ikke længere skal styre mig og mine tanker og evner til at slappe af eller nyde.

Der er masser af ting at nyde uden at ryge - faktisk smager alting bedre og af mere, når man ikke ryger, f.eks.  Og man slapper af på en anderledes god måde, da "næste ryge-pause" tidspunkterne ikke længere er så styrrende og afgørende.

Men det tager tid, og kræver viljestyrke.
Så jeg klapper og hepper, og tror på, at du har det i dig!     

Jeg VED jeg har det i mig Var røgfri i 2 år efter jeg blev mor så det var bare så dumt af mig at falde i igen!

Det er lidt svært da manden også ryger.... men han vil gerne støtte mig i det og det hjælper da en del, så kan jeg jo så bare håbe på at han også bliver røgfri inden længe

Det er da også 100% dejligere at lugte til en ikke ryger end til en ryger

Anmeld

8. november 2010

JustAnotherName

Anonym skriver:

Jeg VED jeg har det i mig Var røgfri i 2 år efter jeg blev mor så det var bare så dumt af mig at falde i igen!

Det er lidt svært da manden også ryger.... men han vil gerne støtte mig i det og det hjælper da en del, så kan jeg jo så bare håbe på at han også bliver røgfri inden længe

Det er da også 100% dejligere at lugte til en ikke ryger end til en ryger

Ja, meget!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.