Smerter i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Tanja1234

Ved godt at det er et meget diskuteret emne her på siden, men jeg bliver alligevel nødt til at have lidt råd fra alle jer erfarne damer...

Jeg er nu ca 9 uger henne og alt er gået ganske fint bortset fra lidt mavesmerter da jeg var ca. 5 uger henne. Blev scannet dengang og de kunne selvfølgelig kun se blommesæk mv. men alt så ud til at være som det skulle.

Siden har jeg haft fint kvalme, ømme bryster, ligamentsmerter osv, og har det stadig. Men de sidste tre dage har jeg haft nogle anderledes smerter i maven. Det føles lidt som mildt sidestik og også lidt længere nede..

Er det noget nogen af jer har prøvet? Og kan det være ligamentsmerter der ændrer karakter?

Tak fordi i gad at læse dette...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Kløver

Tanja1234 skriver:

Ved godt at det er et meget diskuteret emne her på siden, men jeg bliver alligevel nødt til at have lidt råd fra alle jer erfarne damer...

Jeg er nu ca 9 uger henne og alt er gået ganske fint bortset fra lidt mavesmerter da jeg var ca. 5 uger henne. Blev scannet dengang og de kunne selvfølgelig kun se blommesæk mv. men alt så ud til at være som det skulle.

Siden har jeg haft fint kvalme, ømme bryster, ligamentsmerter osv, og har det stadig. Men de sidste tre dage har jeg haft nogle anderledes smerter i maven. Det føles lidt som mildt sidestik og også lidt længere nede..

Er det noget nogen af jer har prøvet? Og kan det være ligamentsmerter der ændrer karakter?

Tak fordi i gad at læse dette...

Ligamentssmerter skulle først komme senere i gravditeten, men nogle mærker dem tidligere, det er de smerter som kommer ude i siden, ved ligamenterne, som er leddene, og det er fordi leddene giver sig, gennem graviditeteten, Jeg ved ikke om det kan være det allerede, elelr om det er noget andet, men hvis det sidder helt oppe hvor man får sidestik, og længere nede, ved jeg ikke om det kan være det, men hvis du føler dig urolig, kan du jo ringe og forhøre dig ved lægen

man kan også godt have mens lignende smerter, i maven, og det er fordi livmoderen udvider sig, de kan være der hele graviditeten igennem.

håber det bedste

Anmeld

8. november 2010

Meina

Jeg synes det lyder som de ligamentssmerter jeg har, og jeg er helt nede i 5. uge

Anmeld

8. november 2010

Tanja1234

Det er godt nok rart at høre. Håber på det bedste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.