Første skole dag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. august 2008

Pia.

I dag er min store dreng startet i 3 klasse (hvor pokker bliver tiden af) stor og stolt det var han og begynder nu med Engelsk og svømning 8( Vildt.... svømning glæder han sig bare så meget til da han går til svømning ved siden af skolen også og er meget spændt på Engelsk :) Men for det ikke skal være løgn havde min store pige også første skole dag i dag :'( - jeg var så rørt og stolt da jeg så hende side der ved det fine bord og få sine nye bøger... Mille selv var ikke til at skyde igennem da hun gik igennem skolegården med sin splinter nye skoletaske og mødtes med alle vennerne... - 0 klasse 8D VIIILLDT Jeg kan virkelig ikke følge med ... - hvor bliver tiden af... Nu har jeg to skole børn, to store dygtige selvtænkene børn som bare er blevet så store og vokser fra deres mor...:S Lillebror går i børnehave - nu har jeg slet ingen små børn mere... Nå hvad ville jeg med det her indlæg - andre der måske har børn der også havde første skole dag i dag ? Knus en mor som et så stolt af mine højt elskede børn - det er virkelig dem der gør min lykkelig og glad inden i.... (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Zuzet

Hej Pia

Ja jeg har også børn, men de startede dog i skolen i går :-)

Min ældste dreng startede i 5. klasse VILDT og har her i sommerferien fået sin første kæreste og sikke en indvirken det har på hans humør, han smiler hele tiden :-D

Min 2. ældste dreng startede i 1. klasse og sidder i skrivende stund og laver sine først rigtige lektier :-)

Så jeg kan bestemt følge dig i hvor pokker bliver tiden dog af og hvorfor pokker bliver ens børn så hurtigt store?

Jeg har dog stadig et par små hihi på 3½, 1½ og en på 2 mrd

Hilsen

Lotte

Anmeld

12. august 2008

tasha33

hej søde pia:)
ja kan kun give dig ret i at tiden bare flyver afsted, min den store datter startede i 1 klasse igår og hun var bare noget så stolt da hun blev hentede fra sfo og fortalte om alle hendes nye bøger hun havde fået:D
jeg syntes jo også at hun stadig skal være lille, men heldigvis har jeg da stadig laura og nicolai og de skal først i skole om 5 år:)
knuz herfra

Anmeld

12. august 2008

Honningblomst

Dejligt...:)
Ja, jeppe startede jo i 5 klasse i dag...skønt de bliver så store...
Håber I alle har det godt...
Knus..
(H)

Anmeld

12. august 2008

finkedinke

Min datter starter i 1.kl. i morgen. De har holdundervisning og skal i nogle timer undervises sammen med 0.klasserne. Hun glæder sig så meget til at skulle komme rigtig i gang med læsningen, at være den store der nu skal tage imod de små nye.

Det var jo næsten i går hun startede i 0.kl. Og om 4 dage bliver hun 7 år. Hvor i alverden bliver tiden af. Min yngste går i børnehave og bliver 3 år om 2 dage.
Gudskelov;) venter jeg en mere til nytår, ellers ville jeg da være helt desperat, årene flyver jo afsted. Det bliver underligt når jeg ikke har små børn mere. Men det er også så dejligt med den store fornuftige pige jeg har. Måske lyder det helt tåbeligt og naivt men jeg glæder mig til at se mine børn igennem livet, hvilke mennesker de bliver og hvordan det går dem.

Berith

Anmeld

13. august 2008

MorCamilla

Hej Pia..

Jeg kan også kun give dig ret i at tiden flyver afsted.. Mikkel skal starte i børnehave om 5 måneder (ved godt der er længe til endnu, men så hurtigt som tiden går, så kan det jo aldrig vare)

Hvor lyder det dejligt at dine børn havde en første skole dag... Det må være spændende som mor at være med når de kære små starter i 0 klasse... :)

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.