Nejjj hvor er det bare forfærdeligt!! hvordan kan man det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2010

AnneP

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Loa

AnneP skriver:

10dage gammel pige dræbt i vaskemaskine!!!!

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-34842604:pige-på-ti-dage-dræbt-i-vaskemaskine.html?forside

Der sker desværre alt alt for mange af den slags ting i verdenen..... Børn er alt for nemme at få, for de "forkerte" mennesker......

Anmeld

8. november 2010

Dimse

Ja hvor fanden er myndighederned!!! Hun blev endda opdaget i at tage stoffer under graviditeten.. Fucked up lorte system.. Må den rådne mor brænde op i helved.. 

Anmeld

8. november 2010

jannebjerre

Det er jo fuldkommen sindsygt!!! Får kvalme og tårer i øjnene

Stakkels barn

Anmeld

8. november 2010

Maria-s

Jeg håber hun bliver låst inde og aldrig kommer ud igen. Uagtsomt manddrab?? Hun skal da dømmes for overlagt mord! Jeg vil slet ikke tænke på hvor længe den stakkels lille pige led før hun fik fred...

Anmeld

8. november 2010

Mumto3

skrækkeligt, men måske var det alligvel det bedste der kunne ske for pigen. Hvordan ville pigen have haft det, hvis hun ikke var kommet i vaskemaskine, og moren bare lå bevidstløs af stoffer??? Det lyder heller ikke særlig fedt!!! Hvilken opvækst ville hun få?

Anmeld

8. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

fuck hun skulle have dødstraf.... får helt ondt i maven

Anmeld

8. november 2010

Dansker I Holland

Uhh jeg kunne sq blive HELT psykopat af at læse om sådan noget. Ej hvor skulle hun bare tortureres den møgsæk! Undskyld sproget, men er totalt hormonella, og det der hjælper sq ikke på det! forstår slet ikke hvordan folk kan få sig selv til at gøre sådan noget???

Anmeld

8. november 2010

mor-til-vanessa

AnneP skriver:

10dage gammel pige dræbt i vaskemaskine!!!!

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-34842604:pige-på-ti-dage-dræbt-i-vaskemaskine.html?forside

nej hvor er det bare FORFÆRDELIGT, hvordan kan man gøre sådan noget.

sikke en død at får. håber virkelig moren får sin straf. hun skulle have samme tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.