baby med tør hud -bedste behandling uden recept????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.217 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2010

morx4

Min lille guldklump på 3 måneder har, næsten overnat, fået ekstrem tør hud i panden og på kinderne liner det helt ru skorper.

jeg har prøvet med veleda calendula, niveas blå, og en babycreame jeg fik fra matas babypakke. men ingen af dem får rigtigt bukt med det. og nu er vinteren jo på vej, jeg vil så gerne undgå at hendes kinder begynder at revne i vinterkulden.

er der nogen herinde som kender til en god creame som man kan få uden lægens indbringen (da jeg bor i sverige)?????

Hilsen Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

mele

cremen er fra apoteket....stammer fra en engelsk læge mener jeg....

den hedder a-derma (bruges også til dem som har børne eksem mv)

den er dyr men alle pengene værd....man kan også få en rense olie (istedet for sæbe til badet) som ikke udtørrer huden.

hilsen mette

Anmeld

8. november 2010

Trolde_mor

Til vores dreng, på 5 uger, brugte vi simpelthen babyolie, på hans tørre ben, hæle og øjenbryn.. og det har hjulpet enormt godt

Anmeld

8. november 2010

Snefnug1984

Vilact creme

Anmeld

8. november 2010

marijke85

du kun måske prøve decubal

hilsen marijke 

Anmeld

8. november 2010

Tullemor

Vi brugte en creme decideret mod tørhudseksem fra apoteket som hedder HELO creme - den er smadder god.

Anmeld

8. november 2010

kettner

Min søn har det samme, jeg snakkede med min læge , fordi jeg sys det så rigtig voldsomt ud, jeg fik af vide jeg skulle bruge Essex, den har bare hjulpet helt vildt

Anmeld

8. november 2010

morx4

Tusind tak for jeres svar! vi skal vist et smut forbi apoteket. :-)

Anmeld

9. november 2010

Barbamama

Hvad med Repair fra locobase?? Det er en meget fed creme uden parfume og vi bruger den selv. Den virker super godt og hurtigt. Giv lidt på inden natten og så virker det bare!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.