Madeleine - billeder som julenisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.634 visninger
41 svar
0 synes godt om
8. november 2010

2babygirls

Jah, farfar og farmor var forbi igår med den STORE julesok, med 24 pakker på... PYH mor og far blev skræmt.. vi har jo ikke plads til alt det legetøj allerede

Og så skulle Madeleine lige være fotomodel for en aften så oldeforældrene kunne få et billede af den lille jule nisse... NUSER!!
MEN med sutten i munden for hun var klar til mad, men var en rigtig tålmodig lille baby

Har også lige lagt nogle andre billeder ind som bare er NUSER

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Loa

Nååååårh hvor er hun bare skøøøøn som nisse

(Selvfølgelig også når hun ikke er nisse)

Anmeld

8. november 2010

2babygirls

Loa skriver:

Nååååårh hvor er hun bare skøøøøn som nisse

(Selvfølgelig også når hun ikke er nisse)

Mange tak  de sidste to billeder er fra nu hvor jeg tog hende ind efter middagssøvnen og hun så ikke helt var vågen.. SÅ lå farmand lige med kattene og hende og fik en blunder

Anmeld

8. november 2010

Loa

Tina&Martin skriver:

Mange tak  de sidste to billeder er fra nu hvor jeg tog hende ind efter middagssøvnen og hun så ikke helt var vågen.. SÅ lå farmand lige med kattene og hende og fik en blunder

Hehe så kan man da lige snuppe en forlænget lur

Anmeld

8. november 2010

TinaPina

ÅÅÅRRrrrh hvor er hun altså lækker!

Anmeld

8. november 2010

2babygirls

TinaPina skriver:

ÅÅÅRRrrrh hvor er hun altså lækker!

Jahh.. nu må reserve moster Tina godt snart besøge hende, hun har sååå meget personlighed allerede, så kært...

Ihh martin sad lige og vuggede med hende ansigt til ansigt og så bøvser hun ham lige ind i næsen HAHA... ren kodak øjeblik...

Anmeld

8. november 2010

TinaPina

Ja det er virkelig også for dårligt af mig

Det er bare svært, at lave noget som helst når man brækker sig hele tiden, men lige så snart der er det mindste oversud springer jeg i bilen og kommer og besøger prinsesse

Anmeld

8. november 2010

2babygirls

TinaPina skriver:

Ja det er virkelig også for dårligt af mig

Det er bare svært, at lave noget som helst når man brækker sig hele tiden, men lige så snart der er det mindste oversud springer jeg i bilen og kommer og besøger prinsesse

Jaaa forstår dig godt.. selvom jeg kun havde 3 uger med kvalme var der bare ingen energi

Kan slet ikke forstå det snart er jul.. er normalt aaaltid såå forberedt og klar med gaverne... pyh det bliver en udfordring i år

Anmeld

8. november 2010

Anne85

Ååhhh hvor er hun sød Hvor har du købt nissetøjet?

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

Nårh altså

Jeg har købt det samme nisse sæt til Maria til juleaften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.