hvem vil hjælpe disse hvalpe??? OPDATERING

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Trine89

Laulund87 skriver:

Tak for rosen

Han er rigtig dejlig, men det kan mærkes på ham at han har været meget igennem Det skal vi have rettet op på nu

Jah det er jo klart.. han skal jo lige falde til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Laulund87

Trolde_mor skriver:

Den er velfortjent

Aww det lille pus. Hvordan mærker du det? En usikkerhede, angst eller?

Dejligt at høre - er sikker på I nok skal få en skøn hund ud af ham, han er jo heldigvis ikke så gammel endnu..

Puha jamen han havde det vist ikke så godt der hvor han var, før han kom derhen hvor vi hentede ham. Skriver lige om det når jeg ligger billeder ind

Anmeld

8. november 2010

Pena

Laulund87 skriver:

Puha jamen han havde det vist ikke så godt der hvor han var, før han kom derhen hvor vi hentede ham. Skriver lige om det når jeg ligger billeder ind

Billeder NUUUUUU.

Nej det er bare så dejligt du har kunnet hjælpe. Jeg turde ikke læse den første tråd, for jeg bliver simpelthen så påvirket af det og kan ikke selv have en hund mere.

Håber den lille Odin kommer lidt psykisk til hægterne, ellers må man jo tage det når det kommer.

JEG VIL OGSÅ HA EN HUND MERE......

Anmeld

8. november 2010

Trine89

Søddepødde skriver:

Billeder NUUUUUU.

Nej det er bare så dejligt du har kunnet hjælpe. Jeg turde ikke læse den første tråd, for jeg bliver simpelthen så påvirket af det og kan ikke selv have en hund mere.

Håber den lille Odin kommer lidt psykisk til hægterne, ellers må man jo tage det når det kommer.

der skulle gerne være en tråd mede billeder  

den hedder : her er lille odin så (eller noget i den still)

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

Søddepødde skriver:

Billeder NUUUUUU.

Der er skam kommet billeder Tråden hedder; Her er lille Odin<3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.