ja jeg er sgu lidt nå...
det er egentlig ikke det vidre store problem, men...
det er sådan at kæresten og jeg, skiftes til at holde jul hos hans og min familie. I år har vi så vores søn der bliver 6 måneder til december. Nu er det sådan at hans far og hans mindre søskende skal holde jul hos hans storebror, det er også fint nok. Vi skulle så ha hold jul med hans storesøster og hendes mand, men de skal nu holde jul hos hendes mands forældre.
jeg tænkte jo så "ja okay, så holder vi da bare jul hos mine forældre igen" intet problem.
Nu har min svigerfar så spurgt hans storebror og kone om vi ikke kunne komme med der (uden at høre os først) jo det kunne vi godt.
Dejligt, men det der så er i det, det er, at de har 2 børn på 3 og 2 år og de larmer, ikke bare lidt , men meget. og min kærestes mindste søster på næsten 13 larmer lige så meget. og jeg synes ikke rigtig vores søn er klar på så meget larm endnu + vi skal til 1 juledag dagen efter hos mine forældre hvor der bliver ligeså meget larm og kaos. synes bare ikke jeg vil byde ham 2 dage i træk.
kæresten er så bare lige "jamen nu har min far jo skaffet os en invitation hos dem" og bla bla ja jeg tænker det skal da ikke være for melidenhed at de invitere.
jeg vil bare holde en rolig STILLE aften med mine forældre så, mest for vores søns skyld
er det mig der er urimlig eller hvad?
ville bare lige ha lidt luft for min irritation.
tak fordi du læste
Anmeld