Kugle i det ene bryst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Meilby

Hej piger!

Min kæreste og jeg kom tilfældigt til at mærke på Phillips ene bryst den anden dag, og kunne mærke noget der føles som en kugle inde i det. Det andet bryst er helt normalt og bliver nu helt nervøs for om der er noget galt. Er der andre der har oplevet noget lignende eller? Jeg synes det føles ret stort - måske på størrelse med en krone eller noget i den retning.. Jeg skal til 5 ugers undersøgelse med ham på fredag, men er i tvivl om, om jeg skal kontakte lægen inden da..

Hva synes i?

Knus Pernille med lille Phillip på snart 5 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Berta

Hej..

Umiddelbart vil jeg tro at det er brystkirtelvæv I kan mærke - og det er meget normalt.

Er I helt sikre på at det måske ikke har været der hele tiden? Måske også i det andet bryst på et tidspunkt.

Det "udvikles" pga hormonpåvirkningen fra moderen og mange drengebørn (og piger) fødes med små bryster der er meget hårde. Det forsvinder lige så langsomt igen. Men jeg kan ikke lige huske hvornår.

Hvis I er meget nervøse synes jeg I skal ringe til lægen og høre om han vil se det før fredag.

/Berta   (snart læge)

Anmeld

8. november 2010

Mikkelmusen

Det forekommer hos begge køn når de er nyfødte.

Anmeld

8. november 2010

Bare mig..

Vi opdagede det på Nicoline for en lille mdrs tid siden.. Jeg har ikke gjort noget ved det, da jeg ved, at mange børn har det

Anmeld

8. november 2010

Pige2009

Laura havde en på halsen, da hun var 3 mdr. Det var en lille uskadelig fedtknude, som forsvandt efter et par ugers tid

Anmeld

8. november 2010

Meilby

Tusind tak for svar Det lettede rigtig meget - nu er jeg mere rolig

Tror jeg vil vente til fredag og så lige høre lægen for en sikkerhedsskyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.