Halsbetændelse og stress!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. november 2010

ChatH

ØV lagde mig lørdag med ondt i halsen og feber. VIrkelig HØJ feber! Så høj at jeg havde nogen sindssyge drømme hvergang jeg sov, så jeg sku blev helt bange for mig selv når jeg vågnede. i dag var jeg så til lægen og jo ganske rigtig mega halsbetændelse der slog ud med det samme. ironisk nok blev jeg helt glad over det da jeg så kan få noget mod det og det hjælper allerede lidt!!! Men denne uge er bare ikke til at være syg i. pigerne bliver 4 år på lørdag og fredag kommer børnehaven og resten af ugen skal jeg lave mad og gøre klar til huset fuld af gæster og jeg når bare ikke noget når jeg er syg. så jeg har nærmest stress og prøver at nå en masse men resultere i ikke at nå noget overhovedet

Jer der har købt noget af mig jeres ting bliver sendt i morgen undskyld forsinkelsen

Og lige et indsalg. der er et indlæg om baby.dk møde under ordet er frit, som enten bliver hos mig eller hos tine på Frb. hvis i har lyst til at være med så meld jer på listen. det er den 14. december

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

msax

Pas nu på dig selv søde...

Drop den vilde rengøring og lok manden til at bage nogle kager. Folk kommer jo ikke for madens og de manglende nullermænds skyld - men fordi de gerne vil se jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.