Halløjsa! Jeg har skrevet en del tråde her inde som anonym på det sidste, fordi jeg havde mistanke om, at jeg allerede var gravid igen efter min SA for mindre end en måned siden. Det viser sig så ved dagens test, at den er 'god' nok. Jeg er bare så meget i tvivl om det er godt eller skidt, jeg føler mig virkelig ikke klar endnu efter sidste måneds rutschebane og har så dårlig samvittighed over for det lille embyo, der absolut ikke vækkede lige så stor glæde som det sidste gjorde - Selvom det lyder barsk er det virkeligheden og føler, at jeg må være ærlig for at kunne få noget hjælp.
Min kæreste og jeg har overhovedet ikke prøvet på at få mig befrugtet og jeg er så ked af, at det skal ske lige nu, hvor jeg ikke føler mig opsat på det - dels pga. SA'en og dels pga. uddannelsesstart til januar og nystartet firma. Men jeg tænker lidt, at eftersom jeg var så glad og spændt sidste måned, burde jeg være i stand til at finde den glæde frem igen. Tror i ikke det?
Puuha, jeg har så dårlig samvittighed.
Hvornår skal jeg forresten ringe til lægen? Jeg vil helst være fri så længe som muligt, hvis jeg skal være ærlig - jeg tror jeg var ved lægen 7 gange sidste måned, heh
Anmeld