Scanning i morgen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2010

otlitrom

Så er det imorgen jeg skal scannes første gang. Jeg veksler mellem at være nervøs for at der ikke er noget hjerteblink, til at være helt rolig (og forkvalmet) og tænke at det er der da selvfølgelig.

Mine logiske sans siger mig, at mine forkvalmede timer og opkastninger er et godt tegn på, at der er en lille bandit derinde, der allerede driller sin mor. Og så er det lidt mere OK at have det dårligt

Vi glæder os rigtig rigtig meget, og det gør bedsteforældrene også. Min far ringede både igår og idag og spurgte, om det ikke er i morgen. Og svigermor og svigerfar ringede også igår for at høre. Svigermor har SÅ meget lyst til at fortælle det til sin søster og det har vi sagt at hun må i morgen, hvis scanningen går godt. Og så jublede hun ellers lidt

Det er dejligt at alle bedsteforældrene glæder sig så meget. Det gør ikke vores glæde mindre! Jeg håber at scanningen gør det hele mere virkeligt for Bjørnen, da han svinger meget mellem "ih hvor jeg glæder mig" til at være den unge rod, der skal i byen og gi' den gas.. Jeg tror han har det lidt mystisk med den store omvæltning, og det er helt ok. Jeg er blevet bedre til at sige til ham, hvad jeg har brug for fra ham. Et kys og et kram, eller om han lige vil hjælpe med maden. Og det letter processen lidt. meeen.. Jeg tror han har mange tanker at tumle med, som han ikke rigtig kan udtrykke. Og det er også i orden. Jeg håber bare i morgen gør det mere virkelit for ham. Så kan han se, at der rent faktisk ér en baby på vej!

Ih, hvor jeg altså glæder mig til at kigge ind til den lille!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

ChatH

kitty skriver:

Så er det imorgen jeg skal scannes første gang. Jeg veksler mellem at være nervøs for at der ikke er noget hjerteblink, til at være helt rolig (og forkvalmet) og tænke at det er der da selvfølgelig.

Mine logiske sans siger mig, at mine forkvalmede timer og opkastninger er et godt tegn på, at der er en lille bandit derinde, der allerede driller sin mor. Og så er det lidt mere OK at have det dårligt

Vi glæder os rigtig rigtig meget, og det gør bedsteforældrene også. Min far ringede både igår og idag og spurgte, om det ikke er i morgen. Og svigermor og svigerfar ringede også igår for at høre. Svigermor har SÅ meget lyst til at fortælle det til sin søster og det har vi sagt at hun må i morgen, hvis scanningen går godt. Og så jublede hun ellers lidt

Det er dejligt at alle bedsteforældrene glæder sig så meget. Det gør ikke vores glæde mindre! Jeg håber at scanningen gør det hele mere virkeligt for Bjørnen, da han svinger meget mellem "ih hvor jeg glæder mig" til at være den unge rod, der skal i byen og gi' den gas.. Jeg tror han har det lidt mystisk med den store omvæltning, og det er helt ok. Jeg er blevet bedre til at sige til ham, hvad jeg har brug for fra ham. Et kys og et kram, eller om han lige vil hjælpe med maden. Og det letter processen lidt. meeen.. Jeg tror han har mange tanker at tumle med, som han ikke rigtig kan udtrykke. Og det er også i orden. Jeg håber bare i morgen gør det mere virkelit for ham. Så kan han se, at der rent faktisk ér en baby på vej!

Ih, hvor jeg altså glæder mig til at kigge ind til den lille!!

ihhhh hvor spændende

Krydser for at alt er som det skal være- og det er det selvfølgelig

Anmeld

8. november 2010

otlitrom

Chatarina skriver:

ihhhh hvor spændende

Krydser for at alt er som det skal være- og det er det selvfølgelig

Tak! Det tror vi også det er.. Ellers er det meget mystisk at jeg har det så dårligt

Anmeld

8. november 2010

Sofia

Hvor er det dejligt at dagen med scanningen allerede er kommet, eller ja, at det allerede er i morgen, den har du ventet på glæder mig til at høre om det fine hjerteblink, kan ikke helt huske, kan der ske at være to små hjerter???

Anmeld

8. november 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Hvor er det dejligt at dagen med scanningen allerede er kommet, eller ja, at det allerede er i morgen, den har du ventet på glæder mig til at høre om det fine hjerteblink, kan ikke helt huske, kan der ske at være to små hjerter???

Har "kun" fået lagt ét æg tilbage, men i princippet kan det godt dele sig i to og give enæggede tvillinger.. Men chancerne for at der er éen er nok størst. Bare det bliner i maven, så er vi fint tilfredse!

Anmeld

8. november 2010

Sofia

kitty skriver:

Har "kun" fået lagt ét æg tilbage, men i princippet kan det godt dele sig i to og give enæggede tvillinger.. Men chancerne for at der er éen er nok størst. Bare det bliner i maven, så er vi fint tilfredse!

Okay - ja så er chancerne for en enkelt guldklump størst Men man kan jo aldrig vide.. Ihh jeg var SÅ spændt før vores tryghedsscanning, fordi jeg spekulerede på om der var to eller en

Anmeld

8. november 2010

ooo

Det er så spændende missekat.

Jeg er sikker på at der ligger en rask lille bjørnekilling derinde, og vinker til kattemor og bjørnefar. 

Kan næsten ikke vente til der kommer en opdatering fra dig, om bjørnen er blevet mere afklaret med situationen med skanningen, eller om han skal have lidt mere tid til at forstå hvilket mirakel der er på vej.

Anmeld

8. november 2010

oo

jeg er såååå spændt! og sidder og pakker pakke til dig som jeg har alle mulige intentioner om at poste meget snart (men du skal ikke blive overrasket hvis der går en uge før posten ringer på derhjemme )

vi skal til doktoren imorgen tidlig, hvilket betyder at jeg nok sover når du blir scannet OG så har jeg fået ny mobil og det tager mig cirka 40 minutter at skrive "OK" og sende det korrekt, såe...du skal ikke tro jeg er ligeglad hvis jeg ikke svarer, for jeg er helt oppe og ringe over din første scanning - jeg kan bare ikke kommunikere så let via telefon for tiden

Anmeld

8. november 2010

msax

IHH hvor er det spændende... det er så dejlit at få bekræftet at man bære rundt på en lille guldklump og se den møffe rundt derinde.

Hvor langt er det du er henne nu? allerede 12 uger?

Min hjerne husker temmelig dårligt for tiden - så undskyld hvis jeg burde vide begge dele (for det burde jeg vil egentlig)

_______

Har lige luret på din profil og set du "kun" er 8 uger henne Jeg sender de aller bedste scanne tanker dig jer - SMIL fra Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.