Sover dårligt !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Camumilla

Andre der gør det ? Jeg er idag 9-4 og jeg sover simpelhen så dårligt... Er vågen hver time og har ikke ondt nogen steder... Jeg kan ikke finde en grund til hvorfor jeg skal være vågen hele tiden... Andre der har det sådan ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

NessaXenia

Camumilla skriver:

Andre der gør det ? Jeg er idag 9-4 og jeg sover simpelhen så dårligt... Er vågen hver time og har ikke ondt nogen steder... Jeg kan ikke finde en grund til hvorfor jeg skal være vågen hele tiden... Andre der har det sådan ???

det er der rigtig mange der gør   titte bøh...

jeg sover feks kun 4 ud af 7 nattens timer.. og jeg er ved at blive sindssyg, er så træt !!

Anmeld

8. november 2010

Camumilla

Nina Sophia skriver:

det er der rigtig mange der gør   titte bøh...

jeg sover feks kun 4 ud af 7 nattens timer.. og jeg er ved at blive sindssyg, er så træt !!

Titte bøøh... HEEJ! Jamen, jeg er ved at blive sindsyg !! Jeg er vågen hele tiden... !

Anmeld

8. november 2010

NessaXenia

Camumilla skriver:

Titte bøøh... HEEJ! Jamen, jeg er ved at blive sindsyg !! Jeg er vågen hele tiden... !

bare vent, det bliver ikke bedre med tiden, tvært imod..

jeg vågner hele tiden fordi det gør ondt når jeg ligger på feks siden og så er maven øm, det er til at blive vanvittig af. virkelig.

der er ikke andet for end at prøve at gå tidligere i seng for man bare får lidt af den nødvendige søvn, ligge med en pude mellem knæene eller en dyne langs kroppen..

Jeg er simpelthen også ved at være godt og grundig træt af at ikke få lov at sove, især når jeg skal op kl 5.30!!

Anmeld

8. november 2010

otlitrom

Jeg synes ikke jeg vågner så tit. Jeg sov altid meget let inden jeg blev gravid, og det gør jeg ikke længere. Men jeg drømmer noget så frygteligt. Marreridt med blod og mord er næsten hver nat, og det giver ikke just den bedste nattesøvn Jeg sover meget mere, end inden jeg blev gravid. 9 timer hver nat er ikke unormalt herhjemme for tiden. Og så lige en time på sofaen i løbet ad dagen

Kns Kitty, 7+3

Anmeld

8. november 2010

Camumilla

Nina Sophia skriver:

bare vent, det bliver ikke bedre med tiden, tvært imod..

jeg vågner hele tiden fordi det gør ondt når jeg ligger på feks siden og så er maven øm, det er til at blive vanvittig af. virkelig.

der er ikke andet for end at prøve at gå tidligere i seng for man bare får lidt af den nødvendige søvn, ligge med en pude mellem knæene eller en dyne langs kroppen..

Jeg er simpelthen også ved at være godt og grundig træt af at ikke få lov at sove, især når jeg skal op kl 5.30!!

Jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste... ! Ja, jeg må bare tidligt i seng, og så må man sove det man kan !

Anmeld

8. november 2010

quar20

Ja undskyld men ikke for at tage modet fra dig ts. Men det blir sku kun værre.. Jeg er idag 37+3 og sover helt af helveds til når jeg endelig sover..!!

Og når den lille kommer til verden kommer der også mange nætter man ikke sover osv..!!

Tror bare vi må vende os til det..

Anmeld

8. november 2010

Camumilla

quar20 skriver:

Ja undskyld men ikke for at tage modet fra dig ts. Men det blir sku kun værre.. Jeg er idag 37+3 og sover helt af helveds til når jeg endelig sover..!!

Og når den lille kommer til verden kommer der også mange nætter man ikke sover osv..!!

Tror bare vi må vende os til det..

Jeg er helt med på at det sikkert bliver værre når ugerne går... Og ja, jeg er også med på at det bliver meget lidt nattesøvn når den lille kommer... Jeg mangler bare en grund !

Anmeld

8. november 2010

quar20

Camumilla skriver:

Jeg er helt med på at det sikkert bliver værre når ugerne går... Og ja, jeg er også med på at det bliver meget lidt nattesøvn når den lille kommer... Jeg mangler bare en grund !

I graviditeten må det vel være pga. hormonerne, fordi det hele vokser og strækker sig..!! Og senere fordi baby tumler eller ligger og presser på nogle organer og ledbånd..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.