Citater fra en Far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Anonym trådstarter

"Rødhårede piger er nu også ret kønne!" (Søren der, siden jeg mødte ham, har sagt at hvis han fik et rødhåret barn ville det blive sat ud til troldene)

"Jeg synes ikke hun skal spille klaver, jeg synes hun skal spille...fagot! Og ha en kat....og bo i en taglejlighed...og aldrig møde nogen mænd!" (Efter rigtig mange har pointeret at z har lange pianistfingre)

"Jeg har lidt på fornemmelsen, at jeg blir sådan en Far der får 4 piger og ender med bare at sidde og sige JA til alt hvad de beder mig om!" (Karl mener så, at Søren vil gøre mig gravid om og om igen og ved fjerde graviditet får vi tvillinger!!)

"Jeg troede virkelig aldrig det her skulle ske for mig. Jeg mener...jeg vidste jo godt vi ville få en baby, men jeg troede ikke jeg ville blive sådan en Far der forelskede sig helt og holdent i barnet!" (og så måtte Mor lige tørre øjenkrogene midt nede i skoven)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

TbCp

z skriver:

"Rødhårede piger er nu også ret kønne!" (Søren der, siden jeg mødte ham, har sagt at hvis han fik et rødhåret barn ville det blive sat ud til troldene)

"Jeg synes ikke hun skal spille klaver, jeg synes hun skal spille...fagot! Og ha en kat....og bo i en taglejlighed...og aldrig møde nogen mænd!" (Efter rigtig mange har pointeret at z har lange pianistfingre)

"Jeg har lidt på fornemmelsen, at jeg blir sådan en Far der får 4 piger og ender med bare at sidde og sige JA til alt hvad de beder mig om!" (Karl mener så, at Søren vil gøre mig gravid om og om igen og ved fjerde graviditet får vi tvillinger!!)

"Jeg troede virkelig aldrig det her skulle ske for mig. Jeg mener...jeg vidste jo godt vi ville få en baby, men jeg troede ikke jeg ville blive sådan en Far der forelskede sig helt og holdent i barnet!" (og så måtte Mor lige tørre øjenkrogene midt nede i skoven)

Et enkelt herfra... da Liva lige var hevet ud af maven ved kejsersnit og vi ser en lille slimet unge.

Carsten: "aj hvor er hun klam" hun var nu heller ikke særlig lækker lige der

Anmeld

8. november 2010

ooo

Årh z, ham Søren er da blevet helt forelsket i lille z. Hun er nu altså også et dejligt barn, håber snart at det bliver mig der kan sidde med sådan en af min egen.

Jeg havde en snak med Niller i Ikea i lørdags, hvor jeg spurgte ham om hvordan han havde det med at vi prøver på at blive gravide. Hans MEGET umiddelbare reaktion var at sige "Jeg er altså skide bange...men det bliver også godt...ik?!"

Se DET er en mand jeg gerne vil have børn med...hmmm.

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

Metchen skriver:

Årh z, ham Søren er da blevet helt forelsket i lille z. Hun er nu altså også et dejligt barn, håber snart at det bliver mig der kan sidde med sådan en af min egen.

Jeg havde en snak med Niller i Ikea i lørdags, hvor jeg spurgte ham om hvordan han havde det med at vi prøver på at blive gravide. Hans MEGET umiddelbare reaktion var at sige "Jeg er altså skide bange...men det bliver også godt...ik?!"

Se DET er en mand jeg gerne vil have børn med...hmmm.

søde søde Metchen, man SKAL være skidebange...tror jeg, for at blive en sej forælder, så JA du skal da have børn med Niller!!

og jeg håber godt nok også du snart skriver det berømte "to streger" indlæg, vi mangler jo bare dig, så er vi allesammen kørende

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Et enkelt herfra... da Liva lige var hevet ud af maven ved kejsersnit og vi ser en lille slimet unge.

Carsten: "aj hvor er hun klam" hun var nu heller ikke særlig lækker lige der

ja okay, men i lørdags kom der også en legendarisk citat ud af Søren, som jeg dog ikke lige ville tage med i de gode citater, for jeg endte med at gå i vrede og sige han skulle sove i stuen bagefter 

jeg sidder med en dybt ulykkelig z, der bare græder og græder og er ved at blive ildrød i hovedet og Søren skal lave flaske og imens (vigtig detalje) er der Barnaby på tv. For det første tager han sig lige tid til at sidde og klø sine boller og glo barnaby da han burde blande flasken  derefter sidder han bare med den og vifter den i luften fordi den er for varm, mens jeg på det tidspunkt er begyndt at vandre rundt og rundt med z, der er ved at skrige hovedet af sig selv og da jeg til sidst beder ham om at sætte flasken i et koldt vandbad, siger han gudhjælpemig: "Jeg ser krimi! så kan man altså ikke lige gå glip af fem minutter, for så er det ødelagt!"

Så gik jeg!

Anmeld

8. november 2010

ooo

z skriver:

søde søde Metchen, man SKAL være skidebange...tror jeg, for at blive en sej forælder, så JA du skal da have børn med Niller!!

og jeg håber godt nok også du snart skriver det berømte "to streger" indlæg, vi mangler jo bare dig, så er vi allesammen kørende

Hvor er det egentlig vildt at det kun er mig der mangler at blive gravid herindefra. Synes der var flere der gik og ventede på at blive gravide.

Er ganske overbevist om at der ikke er gevinst i denne omgang heller, hvilket bare betyder mere rødvin og mere sex. Sådan. Og det første hjælper jo egentlig gevaldigt på det andet, så fino bambino eller noget...

Anmeld

8. november 2010

Anonym trådstarter

Metchen skriver:

Hvor er det egentlig vildt at det kun er mig der mangler at blive gravid herindefra. Synes der var flere der gik og ventede på at blive gravide.

Er ganske overbevist om at der ikke er gevinst i denne omgang heller, hvilket bare betyder mere rødvin og mere sex. Sådan. Og det første hjælper jo egentlig gevaldigt på det andet, så fino bambino eller noget...

oh, tak for tippet...jeg er lige lidt ude af træning med det sidste dér og kan ikke helt finde ud af hvordan man kommer op på hesten igen - so to speak jeg tror også lige jeg skal have en følelse af at stingene er ude dernede inden jeg tør, men godt at have tricks i ærmet!

Anmeld

9. november 2010

lion

z skriver:

Hvor er søren da bare skøn.

Anmeld

9. november 2010

Karo

Hvor er det dog dejligt at han bare nyder sin rolle som far.

Og den med taglejligheden er han ikke ene om. Martin mener bestemt at Ida skal have sin far med i byen når hun engang når den alder.

Anmeld

10. november 2010

Barbamama

Nåååårh ja den kærlighed har da vidst ramt ham godt og grundigt!!!!

Og bare rolig....Der vil komme flere citater fra Søren hvor du også har lyst til at slå ham ihjel LANGSOMT! Det er derfor man har mødregrupper. Der kan man diskutere de bedste måder at dræbe sin mand på. Ha ha ha.... Eller bare snakke om hvor dum han er. Og når man så kommer hjem elsker man ham endnu mere for han er da i hvert fald ikke lige så dum som de andres mænd!!!! Og så får han sgu lige et kys for det. Og så går det nu meget godt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.