Babyklar skriver:
Hvad har du så gjort for at din jalousi ikke ødelægger forholdet? ..
..
Jeg har ALTID været åbent omkring min jalousi... inden min mand og jeg besluttede os for at være sammen så sagde jeg til ham "jeg lider en del af jalousi, og jeg er åben omkring det, men så må du også være åben og lytte, det er den eneste måde vi kan finde ud af det på"..
og han har altid været åben.. han ved at når jeg fyrer "mit lort af" omkring andre kvinder... så ved han jeg bare skal ud med det.... og han lytter... og efter at have fortalt åbent om det igennem 2½ år er det meget sjældent jeg lider af jalousi mere.... men min mand er dog også god til at undgå de forkerte kvinder.... er der nogen der lægger an på ham, eller ex'er der kontakter ham og vil noget.. så afviser han blankt, deler beskederne med mig, eller får dem helt ud af livet ved at blokere på FB eller andet...
Og det gælder begge veje i vores forhold... det giver os fred og ro, og vi kan nyde vores liv sammen .....
jeg er af den mening, at de mænd som ikke vil lytte eller som ikke vil være åbne med det, eller evt. være villige til at vise SMS'er eller andet... ikke har rent mel i posen...... (erfaring)
Anmeld