Hvad hitter når man er 1/2 år???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. november 2010

Anne85

Når det er nummer to så synes jeg ikke man sårn virkelig står og MANGLER noget... men et elelr andet skal hun jo ønske sig i julegave... og jo, man kan jo ønske sig juniordyne og alle mulige andre praktiske ting - og det har jeg også gjort... men hvis hun nu skulle ha noget legetøj hvad hitter så når man er omkring 1/2 år (hun er 5 måneder til jul) - hvad er den bedste investering i har gjort/gjorde til jeres børn i den alder??? Hvad kunne I simpelthen ikke have levet uden???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

MariaJ

Jeg følger lige med her. Synes også vi trænger til lidt input på legetøjssiden.

Anmeld

8. november 2010

Malthes mor

Lyder muligvis underligt, men storebrors legekøkken har hittet hos vores mindste fra han var ca 6 mdr. Fra da han begyndte at kunne rejse sig op af ting.

Anmeld

8. november 2010

Anne85

Malthes mor skriver:

Lyder muligvis underligt, men storebrors legekøkken har hittet hos vores mindste fra han var ca 6 mdr. Fra da han begyndte at kunne rejse sig op af ting.

ja det ku jeg lige forestille mig var en perfekt højde

Anmeld

8. november 2010

Valle81

Anne85 skriver:

Når det er nummer to så synes jeg ikke man sårn virkelig står og MANGLER noget... men et elelr andet skal hun jo ønske sig i julegave... og jo, man kan jo ønske sig juniordyne og alle mulige andre praktiske ting - og det har jeg også gjort... men hvis hun nu skulle ha noget legetøj hvad hitter så når man er omkring 1/2 år (hun er 5 måneder til jul) - hvad er den bedste investering i har gjort/gjorde til jeres børn i den alder??? Hvad kunne I simpelthen ikke have levet uden???

Tror den bedste ting jeg lige kan komme i tanke om er sådan en ting med sugekop i bunden til at sætte fast på gulv eller bord, hvor der så er spejl, lyd og lys og lidt forskelligt.

Anton elsker sin, det er godt nok længe siden han har fået den, men den er han glad for.

Den er købt i br til 100 eller 129 kroner.

Har faktisk ikke købt noget legetøj til ham da han stadig leger med det samme og elles bare er mest interesseret i alt andet end legetøjet:0)

Anmeld

8. november 2010

Risen

Anne85 skriver:

ja det ku jeg lige forestille mig var en perfekt højde

Kan anbefale Lirumlarumleg.dk Der kan du også søge efter alder

Anmeld

8. november 2010

serinasmor

serina er 10 mdr .. og siden hun var ca 6 mdr har følgende legetøj været fantastisk :

en (grim) plastik puttekasse med plastik klodser i "fine" farver( fra fisherprice) klodserne kan stables (af mor eller far) og larmer og er sjove når de bliver væltet

en (grim) plastik gåvogn (fra ca 7½-8 mdr- da hun begyndt at rejse sig op ad ting) med masser af spændende aktiviteter .. noget der rasler, noget der kan dreje, noget det kan vippes op og ned (fra fisherprice)

en holder med 5 bolde .. den kan ikke andet end at hun kan tage boldene op (og putte dem deri igen) .. og så kan boldene selvfølgelig trille væk .. så skal de fanges (fra playskool)

ellers er de små duplo pakker med dyr og mennesker i måske en ide ... serina fik nogle til hendes dåb .. hun kan ikke lege "rigtigt" med dem endnu .. men de mange former og farver er rigtig spændende + de larmer så godt når man smider dem ud af den kasse de ligger i.. og så er det jo legetøj der holder i et par år

det var lidt inspiration

serinasmor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.